Gravatar

#231 Herrguth 20 år siden

#222 Ja, den "Fifth Element - special edition" jeg modtog er i hvert fald i slip-case...

Modtog idag:

Toy Story (10th Anniversary Edition)/ Toy Story 2 (Special Edition) - 4 Disc Collector's Edition
Gravatar

#232 Captain Vallo 20 år siden

Fra Blockbuster:
Frankenfish (kunne bare ikke stå for den titel!)
Highwaymen (Caviezel til viven)
3000 Miles To Graceland (Russel til mig)

... og fra Onkel Axel:
Serenity!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#233 cyberzed 20 år siden

Igår fik jeg langt om længe min Memphis Belle fra Onkel Axel's lille vaskebjørn
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#234 lyspunkt 20 år siden

Så kom Hostage fra Axel. Det var pænt hurtigt
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#235 davenport 20 år siden

Hurra! Endelig kom de længe ventede:

Titanic - så næsten det hele igår. Godt nok vild lyd, men ekstramaterialet er imo lidt fjollet og underligt, og der er ikke så meget som jeg havde forventet på en 4 disk.

Bruce Springsteen 30th ann. edd. - Den skal nydes i fuldt hug! Fed æske, bare synd at diskene er i papcovere. De skal sku ikke ha ridser.

and on the lower key side:
Picknic At Hanging Rock, som jeg ikke kender, men som lød ok.

Hook - faktisk ganske ok alligevel.

Kæresten havde købt The Vanishing.. Ok til prisen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#236 filmz-sparrowed 20 år siden

Fik:

The Mask Of Zorro: Superbit fra cd-wow.com

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#237 tiny 20 år siden

Jerry Maguire og From Hell begge i 2-disc S.E. for ialt 100 kr. Og så var der jo også lige den gratis Mona Lisa Smile...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#238 filmz-yoshimura 20 år siden

#223 Du, Bruce, ved du, hvor det er billigst at erhverve sig HDMI-kabler? Jeg skal bruge et på 4,0 meter, og jeg synes, priserne generelt er lidt pebrede.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#239 DarkLight 20 år siden

Mail fra CD-WOW:
Sin City Uncut dispatched
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#240 jacob_uno 20 år siden

#239 Den vil jeg også gerne modtage meget snart!
Chenny!

Skriv ny kommentar: