Tjo, men er ikke blevet taget efter jeg flyttede for et halvt år siden. Så jeg burde jo nok tage chancen. Dog lurer de mange røvtrælse oplevelser lige under overfladen, så jeg er stadigvæk lettere nervøs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#144+145 Takker :) Det er jo ikke ligefrem en samling, men jeg er godt på vej! De næste i rækken bliver "The Third Man", "Strangers On A Train" og "The Big Sleep" (med Bogart selvfølgelig). Skriv endelig hvis har nogle forerslag.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
En lille pakke fra Pacific med 3 stk. poliezesco, de hårdkogte, italienske kriminalfilm fra 1970'erne, der får de fleste amerikanske film til at se ud som tv-banko (eat your heart out, Scarface!):
Almost Human Emergency Squead Colt 38 Special Squad
+ Dead or Alive 2 (Takashi Miike) Basket Case (Henenlotters debutfilm, som jeg ikke har set i snart 15 år)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#141 evermind 18 år siden
Shit, glemte det lige - du er den mest uheldige mand herinde, når det kommer til Play, ikke? :(
Det må være ordensmagten i Det Vilde Vesten, der er særligt emsige, for jeg har, 7-9-13, gudskelov aldrig oplevet den slags med Play.
#142 dyg 18 år siden
#143 filmz-michaell 18 år siden
Double Indemnity: Special Edition
Sunset Blv.
The Maltese Falcon 2-disc
The Woman In The Window
The Stranger
#144 Benway 18 år siden
#145 filmz-Bruce 18 år siden
#146 filmz-michaell 18 år siden
#147 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#148 filmz-Bruce 18 år siden
#149 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Almost Human
Emergency Squead
Colt 38 Special Squad
+ Dead or Alive 2 (Takashi Miike)
Basket Case (Henenlotters debutfilm, som jeg ikke har set i snart 15 år)
#150 Yoda 18 år siden
Gilles Boulengers interviewbog med John Carpenter: John Carpenter: The Prince of Darkness
Den vil jeg begynde at sluge nu :-)