Gravatar

#10011 MMB 14 år siden

Il Postino (DVD)
Up (Blu-ray)
Reservoir Dogs (Blu-ray)

Har godt nok set Up og Reservoir Dogs før, men de skulle til samlingen! Glæder mig meget til Il Postino.
Gravatar

#10012 Thomsen 14 år siden

HelmerJ (10008) skrev:
@Thomsen, jeg fik det ikke nakket i tolden, men det gør jeg aldrig når det er tøj, har fået bøffet et par dvder fra andre steder, men det sker nu også sjældent.

Kewl. Hvordan er størrelserne? Jeg kan se, at de skriver, at de er en smule små i det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10013 Collateral 14 år siden

Fra Tiger:
"Mulholland Drive" DVD

Fra Stereo Studio (restsalg):
"Silent Night, Deadly Night" DVD
"Killing Zoe" DVD

Fra Axelmusic (I Rosengårdscentret):

"The Great Dictator" BD
"City Lights" BD
"The Kid" BD
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10014 Skeloboy 14 år siden

#10013 - og det var så lige de absolust bedste Chaplin-film! Alle er på min favoritliste :)

Især The Kid går lige i hjertet
Gravatar

#10015 Collateral 14 år siden

#10014: "Modern Times" er nu også fantastisk (har den på dvd). "The Kid" og "City Lights" har jeg endnu ikke set (del af årsagen til investeringen).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10016 MMB 14 år siden

Modtog også følgende DVD fra amazon i en seperat pakke:

Who's That Knocking On My Door

Den tredjesidste Scorsese featurefilm jeg mangler at se... Puha...
Gravatar

#10017 Skeloboy 14 år siden

#100016 - hvad er de to andre?

Mangler selv en del:
Who's That Knocking at My Door Director
Boxcar Bertha
Alice Doesn't Live Here Anymore
New York, New York
After Hours

Og alle dokumentarerne
Gravatar

#10018 MMB 14 år siden

Boxcar Bertha
Alice Doesn't Live Here Anymore

ADLHA koster en mindre bondegård (i betragtningen af, at den max bør koste 50 kr), og Boxcar Bertha har jeg ikke vildt meget lyst til at se.
Gravatar

#10019 Skeloboy 14 år siden

#10018 - ah, du får vel set Boxcar Bertha på et tidspunkt?
Gravatar

#10020 MMB 14 år siden

Selvfølgelig :) Men det var jo ikke en film, han havde lyst til at lave, og som han skulle indspille på absolut ingen tid...

John Cassavetes sagde følgende til Scorsese om filmen: "Marty, you've just spent a whole year of your life making a piece of shit. It's a good picture, but you're better than the people who make this kind of movie. Don't get hooked into the exploitation market, just try and do something different."

Skriv ny kommentar: