@Thomsen, jeg fik det ikke nakket i tolden, men det gør jeg aldrig når det er tøj, har fået bøffet et par dvder fra andre steder, men det sker nu også sjældent.
Kewl. Hvordan er størrelserne? Jeg kan se, at de skriver, at de er en smule små i det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fra Stereo Studio (restsalg): "Silent Night, Deadly Night" DVD "Killing Zoe" DVD Fra Axelmusic (I Rosengårdscentret): "The Great Dictator" BD "City Lights" BD "The Kid" BD
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Selvfølgelig :) Men det var jo ikke en film, han havde lyst til at lave, og som han skulle indspille på absolut ingen tid...
John Cassavetes sagde følgende til Scorsese om filmen: "Marty, you've just spent a whole year of your life making a piece of shit. It's a good picture, but you're better than the people who make this kind of movie. Don't get hooked into the exploitation market, just try and do something different."
#10011 MMB 14 år siden
Up (Blu-ray)
Reservoir Dogs (Blu-ray)
Har godt nok set Up og Reservoir Dogs før, men de skulle til samlingen! Glæder mig meget til Il Postino.
#10012 Thomsen 14 år siden
Kewl. Hvordan er størrelserne? Jeg kan se, at de skriver, at de er en smule små i det.
#10013 Collateral 14 år siden
"Mulholland Drive" DVD
Fra Stereo Studio (restsalg):
"Silent Night, Deadly Night" DVD
"Killing Zoe" DVD
Fra Axelmusic (I Rosengårdscentret):
"The Great Dictator" BD
"City Lights" BD
"The Kid" BD
#10014 Skeloboy 14 år siden
Især The Kid går lige i hjertet
#10015 Collateral 14 år siden
#10016 MMB 14 år siden
Who's That Knocking On My Door
Den tredjesidste Scorsese featurefilm jeg mangler at se... Puha...
#10017 Skeloboy 14 år siden
Mangler selv en del:
Who's That Knocking at My Door Director
Boxcar Bertha
Alice Doesn't Live Here Anymore
New York, New York
After Hours
Og alle dokumentarerne
#10018 MMB 14 år siden
Alice Doesn't Live Here Anymore
ADLHA koster en mindre bondegård (i betragtningen af, at den max bør koste 50 kr), og Boxcar Bertha har jeg ikke vildt meget lyst til at se.
#10019 Skeloboy 14 år siden
#10020 MMB 14 år siden
Selvfølgelig :) Men det var jo ikke en film, han havde lyst til at lave, og som han skulle indspille på absolut ingen tid...
John Cassavetes sagde følgende til Scorsese om filmen: "Marty, you've just spent a whole year of your life making a piece of shit. It's a good picture, but you're better than the people who make this kind of movie. Don't get hooked into the exploitation market, just try and do something different."