Kewl. Hvordan er størrelserne? Jeg kan se, at de skriver, at de er en smule små i det.
De er små, xxl er lidt slimfit til sådan en 110kgs hvalp som mig.
Jeg havde en diskussion med Davenport omkring det, vi blev enige om at det er børnetøj. Fordi ca 40% af amerikanerne ville sku op i XXXL² hvis det var voksentøj xD
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Ghostwatch - UK R2 OOP Whistle and I'll Come to You - UK R2 OOP
Dermed er min samling af BFI's gamle udgivelser af BBC tv-horror komplet. Desværre stoppede med at udgive serien af "Ghost Stories for Christmas" og gjorde den aldrig færdig.
Fra planetaxel:
Witchmaker (Code Red) Phase IV (Saul Bass' myregyser) Autopsy
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10021 Antlion 14 år siden
#10022 MMB 14 år siden
Det har du jo spurgt mig om for under en måned siden? :D
Og jeg skrev jo featurefilm for dilen dulen dalen da.
#10023 Antlion 14 år siden
Og du skulle se en god stak klassikere, før du vil give dig i kast med dem, ikke sandt? :)
#10024 MMB 14 år siden
Jep, det var planen! :)
#10025 Herrguth 14 år siden
My Girl (DVD)
Tron (BD)
Tron: Legacy (BD)
#10026 HelmerJ 14 år siden
De er små, xxl er lidt slimfit til sådan en 110kgs hvalp som mig.
Jeg havde en diskussion med Davenport omkring det, vi blev enige om at det er børnetøj. Fordi ca 40% af amerikanerne ville sku op i XXXL² hvis det var voksentøj xD
#10027 Thomsen 14 år siden
#10028 misuma 14 år siden
BB/BBBB
Rango
The Next Three Days til 99 kr, som vandt over "Easy A" pga god omtale fra Filmz.
-----------------
Hmm, Rango er kun dubbet på dansk på dvd'en, men ikke på Bluray'en. Buuuuuu.
#10029 Thomsen 14 år siden
Circus of Horrors/ Theatre of Death - R1 OOP
Ghostwatch - UK R2 OOP
Whistle and I'll Come to You - UK R2 OOP
Dermed er min samling af BFI's gamle udgivelser af BBC tv-horror komplet. Desværre stoppede med at udgive serien af "Ghost Stories for Christmas" og gjorde den aldrig færdig.
Fra planetaxel:
Witchmaker (Code Red)
Phase IV (Saul Bass' myregyser)
Autopsy
#10030 misuma 14 år siden
Wrong!