Gravatar

#10031 Collateral 14 år siden

Til anmeldelse:
"The Rite"
"The Fighter"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10032 Åkepool 14 år siden

Fra Amazon:

Smiley face.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10033 Herrguth 14 år siden

Fra BBBB:

A Christmas Carol (2009) (BD) (29 kr.)
Paris, Texas (DVD)
Get Him to the Greek (DVD)
The Graduate (DVD)

DVD'erne til 20 kr. pr. stk.
Gravatar

#10034 rockysds 14 år siden

Fra DVD Pacific:
Treasures from the American Film Archives IV - Avant-garde 1947-1986 - dvd
Buster Keaton: The Short Films Collection 1920-1923 - BD

Fra amazon.uk:
Deep End - Collector's Edition - BD
Day of the Dead - BD
A Bay of Blood - BD
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10035 Tenebrae 14 år siden

Fra Play (til ca. 60,- pr. stk.):

The Shinjuku Incident BD
71: Into the Fire BD

og i en lokal genbrugsbutik (til 1,-):

Freddy's Dead: The Final Nightmare (3D-version inkl. 2 stk. 3D-briller) VHS
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#10036 Thomsen 14 år siden

#10034 - Dine DVDpacific bestillinger fortsætter med at komme igennem uden problemer? Bestiller du altid bare et par stykker ad gangen, som her, eller bestiller du nogle gange meget på én gang?

Jeg har næsten lyst til at forsøge igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10037 Antlion 14 år siden

rockysds (10034) skrev:
Treasures from the American Film Archives IV - Avant-garde 1947-1986

Glæd dig i særdeleshed til "Go! Go! Go!" (Marie Menken), "Hapax Legomena I: Nostalgia" (Hollis Frampton), og "The End" (Christopher Maclaine) og "Number 3: Interwoven" (Harry Smith). Sidstnævntes mesterværk er og bliver dog "Heaven and Earth Magic".

Flere af 60'er-filmene som f.eks. Storm de Hirschs "Peyote Queen" er ret konventionelle, men besidder dog en vis charme, man kun kan betages af.
Gravatar

#10038 rockysds 14 år siden

#10036 - Uden problemer. Fylder altid kurven helt op med de 9 genstande, DVD Pacific tillader af gangen. De to her er det tilbageværende af en tidligere bestilling, der bare respektivt var en backorder og en forudbestilling.

#10037 - Har allerede haft godt fat i boksen og set lidt forskelligt i Brakhages "The Riddle of Lumen", George Kuchars herligt morsomme "I, An Actress" samt Joseph Cornells smukke "By Night with Torch and Spear".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10039 Antlion 14 år siden

"The Riddle of Lumen" er en af Brakhages mindre interessante film, synes jeg. Kuchars "I, an Actress" er herlig, ja. "By Night with Torch and Spear" havde jeg helt glemt. Den er enestående - næsten Lynch'sk, før denne overhovedet var født.

Har du set "Heaven and Earth Magic"? Smith minder meget om Cornell i sin betagelse af billedelige associationer og trance-lignende idiosynkrasi.
Gravatar

#10040 evermind 14 år siden

Så er man tilbage fra Det Mørke Kontinent ...

Fra Stereo Studio:

Bertelsen: De uaktuelle nyheder

Fra BBBB:

Diktatoren

Fra Axel:

Taxi Driver (BD)
Bernard & The Genie
- sidstnævnte i forfærdende dårlig teknisk kvalitet, men den eneste udgivelse, tilsyneladende ... :S

Fra Play:

Legend of the Fist: The Return of Chen Zhen (BD)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: