Bind 4 af Dark Horses fremragende genudgivelser af de klassiske Creepy-tegneserier fra 1960-70'erne. Bind 4 indeholder hæfte 16-20, og dermed er jeg nået til det, mange regner for en lidt "død" periode i serien. Det skulle dog blive bedre omkring bind 6.
Bind 10 udkommer til efteråret, så jeg er ved at indhente udgivelsesrækken. Hvis DH udgiver alle 145 hæfter, så er der dog lang vej endnu. Vi taler om ca. 29-30 bind.
Fra FABpress:
Kevin Grant: Any Gun Can Play - The Essential Guide to Euro-Westerns
Seneste skud på FABpress' vildvoksne stamme af velskrevne bøger om genrefilmens afkroge. Det er en "limited hardbound edition", nummer 267/ 500, signeret af forfatteren og selveste Franco Nero (= Django), der også har skrevet forordet.
Jeg har efterhånden en del bøger fra FABpress, og de kan stort set alle varmt anbefales - ikke mindst fordi de altid er forbløffende billige i forhold til omfanget, og hvad andre forlag tager for noget lignende.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10051 Thomsen 14 år siden
Nightmare (Code Red) - den første officielle dvd-udgave af den gamle "video nasty", også kendt som "Nightmare in a Damaged Brain".
#10052 Neranders 14 år siden
Kan tilføje endnu et par filmrelaterede gaver:
Billet til forpremiere på Super 8 og gavekort til Stereo Studio på 150,- kr. som skal forvandles til nogle film på mandag.
"That's rough, buddy."
#10053 Neranders 14 år siden
Days of Heaven
Lawrence of Arabia
The Road
Bruce Springsteen & The E Street Band: Live 1975-85 (i alt tre cd'er)
"That's rough, buddy."
#10054 Bruce 14 år siden
#10055 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#10056 Bruce 14 år siden
#10057 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#10058 HelmerJ 14 år siden
From Paris with love
The social network
The Runaways
Iron Man 2
Family Guy - Something, Something, Something, Darkside
Family Guy - It's a trap
#10059 Thomsen 14 år siden
Fra bookdepository:
Creepy Archives - Volume 4
Bind 4 af Dark Horses fremragende genudgivelser af de klassiske Creepy-tegneserier fra 1960-70'erne. Bind 4 indeholder hæfte 16-20, og dermed er jeg nået til det, mange regner for en lidt "død" periode i serien. Det skulle dog blive bedre omkring bind 6.
Bind 10 udkommer til efteråret, så jeg er ved at indhente udgivelsesrækken. Hvis DH udgiver alle 145 hæfter, så er der dog lang vej endnu. Vi taler om ca. 29-30 bind.
Fra FABpress:
Kevin Grant: Any Gun Can Play - The Essential Guide to Euro-Westerns
Seneste skud på FABpress' vildvoksne stamme af velskrevne bøger om genrefilmens afkroge. Det er en "limited hardbound edition", nummer 267/ 500, signeret af forfatteren og selveste Franco Nero (= Django), der også har skrevet forordet.
Jeg har efterhånden en del bøger fra FABpress, og de kan stort set alle varmt anbefales - ikke mindst fordi de altid er forbløffende billige i forhold til omfanget, og hvad andre forlag tager for noget lignende.
#10060 misuma 14 år siden