- Operation Valkyrie (Blu-Ray) - Road to Perdition (Blu Ray)
og sidst men BESTEMT ikke mindst!
- The Lord of the Rings - The Motion Picture Trilogy: Extended Edition (Blu-Ray) Kæft jeg glæder mig. Afholdte mig fra at købe de første blu-ray udgivelser af filmen da jeg ventede på lige netop denne boks: 15 diske, over 26 timers ekstramateriale og alle tre film i deres forlængede udgave i nye Blu-ray udgaver (de har vist opdateret ift. de første Blu-Ray versioner har jeg kunnet læse mig til)!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#10061 Skeloboy 14 år siden
Men så kan jeg da få en lille gåtur ud af det :)
#10062 Bruce 14 år siden
America Lost and Found - The BBS Story - BD
#10063 evermind 14 år siden
2019: After the Fall of New York
Martyrs
Nightmare on Left Bank
Fra en ven:
Devil's Playground
Fra den lokale genbrugsforretning:
Finding Neverland
Hot Shots! + Hot Shots Part Deux
Jarhead + Born on the Fourth of July
- 10 kr. stk.
#10064 HonoDelLoce 14 år siden
Lost - The Complete Collection (BD)
For under 200kr per sæson på bluray, og så endda med danske undertekster, så kæresten, kan følge 100% med, så kunne jeg s'gu ikke dy mig..
#10065 Twister 14 år siden
- Operation Valkyrie (Blu-Ray)
- Road to Perdition (Blu Ray)
og sidst men BESTEMT ikke mindst!
- The Lord of the Rings - The Motion Picture Trilogy: Extended Edition (Blu-Ray)
Kæft jeg glæder mig. Afholdte mig fra at købe de første blu-ray udgivelser af filmen da jeg ventede på lige netop denne boks: 15 diske, over 26 timers ekstramateriale og alle tre film i deres forlængede udgave i nye Blu-ray udgaver (de har vist opdateret ift. de første Blu-Ray versioner har jeg kunnet læse mig til)!
#10066 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Ja, de første udgaver på BD er biografudgaverne vistnok uden ekstramateriale og FOTR ser ikke specielt pæn ud.
#10067 Twister 14 år siden
Yes. det var også det jeg kunne læse mig til. Udgivelserne i den nye boks er dog alle blevet væsentligt forbedret ser det ud til :) http://www.blu-ray.com/movies/The-Lord-of-the-Ring...
#10068 Bruce 14 år siden
Video: 5/6
#10069 misuma 14 år siden
#10070 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"