Gravatar

#10061 Skeloboy 14 år siden

Winter's Bone...eller...skal lige tage mig sammen til at gå på posthuset...det irriterer mig egentlig ret meget...JO, der er plads til ÉN DVD-pakke...

Men så kan jeg da få en lille gåtur ud af det :)
Gravatar

#10062 Bruce 14 år siden

Fra Planetaxel:

America Lost and Found - The BBS Story - BD
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10063 evermind 14 år siden

AWE-udgivelser til anmeldelse:

2019: After the Fall of New York
Martyrs
Nightmare on Left Bank

Fra en ven:

Devil's Playground

Fra den lokale genbrugsforretning:

Finding Neverland
Hot Shots! + Hot Shots Part Deux
Jarhead + Born on the Fourth of July

- 10 kr. stk.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10064 HonoDelLoce 14 år siden

Fra Amazon

Lost - The Complete Collection (BD)

For under 200kr per sæson på bluray, og så endda med danske undertekster, så kæresten, kan følge 100% med, så kunne jeg s'gu ikke dy mig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10065 Twister 14 år siden

Fra BlockBuster

- Operation Valkyrie (Blu-Ray)
- Road to Perdition (Blu Ray)

og sidst men BESTEMT ikke mindst!

- The Lord of the Rings - The Motion Picture Trilogy: Extended Edition (Blu-Ray)
Kæft jeg glæder mig. Afholdte mig fra at købe de første blu-ray udgivelser af filmen da jeg ventede på lige netop denne boks: 15 diske, over 26 timers ekstramateriale og alle tre film i deres forlængede udgave i nye Blu-ray udgaver (de har vist opdateret ift. de første Blu-Ray versioner har jeg kunnet læse mig til)!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#10066 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

#10065 -

Ja, de første udgaver på BD er biografudgaverne vistnok uden ekstramateriale og FOTR ser ikke specielt pæn ud.
Gravatar

#10067 Twister 14 år siden

utyske (10066) skrev:
#10065 -

Ja, de første udgaver på BD er biografudgaverne vistnok uden ekstramateriale og FOTR ser ikke specielt pæn ud.

Yes. det var også det jeg kunne læse mig til. Udgivelserne i den nye boks er dog alle blevet væsentligt forbedret ser det ud til :) http://www.blu-ray.com/movies/The-Lord-of-the-Ring...
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#10068 Bruce 14 år siden

#10067 FOTR er blevet MEGET flottere. Den ser formentlig så godt ud, som man overhovedet kunne håbe på eller forlange!

Video: 5/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10069 misuma 14 år siden

Kings bøger "Puls" og "Efter Solnedgang".
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10070 elwood 14 år siden

#10068 Så du har fået dem set noget, eller ja den "berygtede" FOTR
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: