Gravatar

#10201 BN 14 år siden

Collateral (10200) skrev:
I dag var imidlertid blot indkøb:

DVD'er:
Pink Floyd: Pulse
"Blue Velvet"

Fantastiske skiver, begge to!!

Det er supergod smag, det dér! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10202 Collateral 14 år siden

#10201: Glæder mig til at se Pulse som jeg har hørt rost meget herinde. Har kun set "Lost Highway" af Lynchs film, så glæder mig også meget til at se "Blue Velvet" og "Mulholland Drive", som jeg begge har stående. "Blue Velvet" er i øvrigt en af de hersens steelbox sets. De er nu ganske kønne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10203 misuma 14 år siden

"Super" var kommet med posten og jeg fik gaflet "Scream" Directors Cut i steelbox, mit tredje eksemplar af "Martyrs" da de første to hakkede, samme sted faktisk og til sidst "Hesher" som jeg glæder mig meget til at se.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10204 Thomsen 14 år siden

Er lige kommet hjem fra halvanden uge i Sønderborg. Der lå lidt pakker til mig i entréen.

Fra amazon.co.uk:

Westworld
Colossus - The Forbin Project
Soylent Green

Fra eBay:

Anatomy

Fra DVDpacific:

Psycho II
Psycho III
Evil Laugh
Paranormal Activity 2
(BD/DVD)

Det sidste var lidt et sats, men pakken gik igennem uden problemer. Nu hvor den billige forsendelse hos Axel atter er væk, så er det pludseligt attraktivt igen at lede efter alternativer.

Lidt sjov medbragt fra en tur i Tyskland:

Disarrono (amaretto til kæresten)
Cognac Frapin - Domaine Château Fontpinot XO (Premier Grand Cru) - minimum 20 år gammel cognac fra det eneste cognac-château.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10205 Thomsen 14 år siden

Fra amazon.co.uk market place:

Bram Stoker: Dracula (indb.)

Det kan godt være, at det ikke er særligt hipster-agtigt at have bøger fra Penguin Classics stående på reolen. Men deres nye indbundne serie er nu ret lækre og stadigvæk pænt billige. Jeg håber bare, at de udgiver flere klassiske gysere med tiden.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10206 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra BBBB alle BD:
Stone
Chloe
New Moon
Winter's Bone
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10207 misuma 14 år siden

Lyme Life
Den autralske hævnfilm The Horseman
Den islandske gyser Reykjavik-Whale Watching Massacre
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10208 Kruse 14 år siden

Fra Barnes & Noble:

Ace in the Hole (Criterion Collection)
Missing (Criterion Collection)
Shock Corridor (Criterion Collection)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10209 Benway 14 år siden

#10208 Hamrende lækker bunke. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10210 evermind 14 år siden

Fra Amazon:

Hobo with a Shotgun (BD)
Sucker Punch (BD+DVD)

Fra TeeFury:

Zombie Warning (Too Late!)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: