Sherlock BBC, er ret spændt på den, har hørt meget godt om den. men 3 afsnit? undrer mig lidt, men det er jo nok lavet som 3 små film agtigt, men jeg har så heller ikke set noget endnu, så jeg blir nok klogere.
LOTR Extended Edition Bluray
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sherlock BBC, er ret spændt på den, har hørt meget godt om den. men 3 afsnit? undrer mig lidt, men det er jo nok lavet som 3 små film agtigt, men jeg har så heller ikke set noget endnu, så jeg blir nok klogere.
Produktionen er betydeligt bedre end standard TV serier. Det er nærmest 3 TV-film der er lavet (Spilletid 90 minutter pr. afsnit).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#10211 Bony 14 år siden
#10212 evermind 14 år siden
#10213 HelmerJ 14 år siden
Rango
This is it!
The Sorcerer's Apprentice
Beowolf
Tron Legacy
Hvor efter jeg hentede TV i Hifi
Pana
#10214 DarkLight 14 år siden
Macbook Air
#10215 Kruse 14 år siden
Doctor Who: The Complete Second Series
Young Frankenstein
Paul (BD)
#10216 Bony 14 år siden
Ærgeligt med den MBA, men tillykke med en absolut fed router. Jeg er virkelig glad for min netværksopsætning med Extreme/Express. Det funker fandme!
#10217 elwood 14 år siden
men 3 afsnit? undrer mig lidt, men det er jo nok lavet som 3 små film agtigt, men jeg har så heller ikke set noget endnu, så jeg blir nok klogere.
LOTR Extended Edition Bluray
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10218 Steffan Rasmussen 14 år siden
Produktionen er betydeligt bedre end standard TV serier. Det er nærmest 3 TV-film der er lavet (Spilletid 90 minutter pr. afsnit).
#10219 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10220 lagoni 14 år siden