Gravatar

#10231 Collateral 14 år siden

#10230: Ja det er ikke nogen dårlig stak :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10232 HelmerJ 14 år siden

Fra Zavvi

Dollhouse season 1 dvd
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10233 sluppermand 14 år siden

Fra Amazon:
BD: Treme sæson 1
BD: Generation Kill
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#10234 IK 14 år siden

Amazon.co.uk

Batman: Under the Red Hood
Gravatar

#10235 Wangsgaard 14 år siden

Fra Åkepool

The Strokes - Angles.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10236 Kruse 14 år siden

Wangsgaard (10235) skrev:
Fra Åkepool

The Strokes - Angles.

Nice! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10237 NightHawk 14 år siden

Collateral (10229) skrev:
"Taxi Driver"
"Zombieland"
"The Social Network"
"Black Swan
"Alice i Eventyrland - 60 års Jubilæumsudgave"

Two big thumbs up! Satme en laber stak film. :)

og til anmeldelse:
"The Roommate"

Oy, synes godt nok det er nogle slemme film, som du har skulle se her på det sidste. Her tænker jeg bl.a. også på "Big Mommas House 3" og "Im Number Four". Men det hører jo desværre med til jobbet som anmelder. :)

--------------------

Modtog fra MovieMars :

Captain Midnight - 1942 Original Serial

Hehe, tjek lige den her reklame fra serien ud. ;D

Dick Tracy : Saga Of a Crimefighter - 3 Disc Box Set

Boksen indeholder en 48 min. dokumentar om hele Dick Tracy karakterens vej fra tegneserien i 30'erne og frem til filmversionen fra 1990. Derudover er der 4 film, 6 Tv-film, plus den originale serial på 15 kapitler fra 1937. Very Nice! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10238 Collateral 14 år siden

NightHawk (10237) skrev:
Oy, synes godt nok det er nogle slemme film, som du har skulle se her på det sidste. Her tænker jeg bl.a. også på "Big Mommas House 3" og "Im Number Four". Men det hører jo desværre med til jobbet som anmelder. :)

Havde frygtet Justin Bieber filmen mere end dem du nævner, men den endte (på trods af at være en 2/6er) med at være langt nemmere at komme igennem end Big Momma og IANF, som begge var frygteligt kedelige. Til gengæld ledte de mig så også til at se film for nylig, fordi jeg trængte til kvalitetsfilm. Det var i den forbindelse jeg så "Secretary", "Leaving Las Vegas" og "One Flew Over the Cuckoos Nest", så det er rart at få hele spektret med. Fra kedeligt intetsigende (IANF/BIGMOMMA) til intenst rå (Leaving Las Vegas). Med det sagt er det klart de kedelige film der er værst. Jeg vil hellere se en film der er så dybt elendig som "Day of the Dead"-remaket, end kedelige mislykkede komedier som de tidligere nævnte.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10239 misuma 14 år siden

Kruse (10228) skrev:
Fra Marketplace eller hvad?

Nope. Fra selve den amerikanske Amazon.

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10240 Collateral 14 år siden

#10237: Retfærdigvis skal det i øvrigt også lige nævnes at jeg også skal anmelde "Scarface", "HOP" og "Flipper". Som imidlertid er universal titler, og derfor ikke nogen jeg får lov til at beholde. Derfor jeg ikke skrev dem på herinde. Ikke at jeg forventer meget af "HOP", men "Flipper" var en fin film, og "Scarface" er en af de film jeg længe har skammet mig over ikke at have set. Så der er både lidt af det gode og lidt af det ringe :)

Skriv ny kommentar: