Doctor Who: The Complete Second Series Young Frankenstein
To super fed køb! :)
"Young Frankenstein" er en af de sjoveste film jeg har set. Hvis du i forvejen er vild med Mel Brooks, så vil du virkelig komme til at holde at denne perle.
"Doctor Who" - Second Series. Det er i perioden med introduktionen af David Tennant, at den nye omgang af sci-serien i mine øjne for alvor rammer topformen. Og herfra bliver det blot bedre og bedre. Glæd dig især til du når frem til de 5 specials afsnit med David Tennant, som ligger mellem sæson 4 og 5. De er kort og godt fantastisk skrevet, spillet og eksekveret. Eller som den gode Doctor selv ville sige det ; "It's brilliant!":)
---------------------------
Modtog i dag fra PlanetAxel :
ThirtySomething - Sæson 4, (final season)
All Your Music :
The Green Archer - 1940 Original Serial
Amazon. Uk :
Stephen Fry In America - Dokumentarserie The Book of Eli
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10221 misuma 14 år siden
#10222 Kruse 14 år siden
John Cassavetes: Five Films(Shadows/Faces/A Woman Under the Influence/The Killing of a Chinese Bookie/Opening Night) (The Criterion Collection)
#10223 NightHawk 14 år siden
To super fed køb! :)
"Young Frankenstein" er en af de sjoveste film jeg har set. Hvis du i forvejen er vild med Mel Brooks, så vil du virkelig komme til at holde at denne perle.
"Doctor Who" - Second Series. Det er i perioden med introduktionen af David Tennant, at den nye omgang af sci-serien i mine øjne for alvor rammer topformen. Og herfra bliver det blot bedre og bedre. Glæd dig især til du når frem til de 5 specials afsnit med David Tennant, som ligger mellem sæson 4 og 5. De er kort og godt fantastisk skrevet, spillet og eksekveret. Eller som den gode Doctor selv ville sige det ; "It's brilliant!":)
---------------------------
Modtog i dag fra PlanetAxel :
ThirtySomething - Sæson 4, (final season)
All Your Music :
The Green Archer - 1940 Original Serial
Amazon. Uk :
Stephen Fry In America - Dokumentarserie
The Book of Eli
#10224 misuma 14 år siden
Pleeease, snig dig forbi tolden. Lad mig slippe for en gang skyld.
#10225 Kruse 14 år siden
#10226 misuma 14 år siden
#10227 Sweetiebellefan 14 år siden
Paranormal Activity 2 (BD)
#10228 Kruse 14 år siden
Fra Marketplace eller hvad?
#10229 Collateral 14 år siden
"Zombieland"
"The Social Network"
"Black Swan
"Alice i Eventyrland - 60 års Jubilæumsudgave"
og til anmeldelse: