Gravatar

#10291 IK 14 år siden

Kruse (10286) skrev:
The Best Years of Our Lives

Mums. :)
Gravatar

#10292 Thomsen 14 år siden

Fra play:

Futureworld (som jeg ikke har set før)

Fra abebooks:

Stephen King - On Writing (indb.)

Fra Saxo:

Første undervisningsbog til dette semester: Schmidt - Journalistikkens grundtrin II
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10293 NightHawk 14 år siden

Modtog idag følgende pakker. :)

PlanetAxel :

Black Swan

All Your Music :

Batman - 1943 Original Serials Collection

Fighting With Kid Carson - 1933 Original Serials Collection, (Min første western serial)

Amazon.Uk :

Winter's Bone
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10294 Collateral 14 år siden

#10293: --Indsæt positivt udtryk-- til 'Black Swan' og 'Winter's Bone'. To rigtig gode film, hvoraf førstnævnte, i min bog kan betegnes som et mesterværk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10295 Bruce 14 år siden

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10296 NightHawk 14 år siden

Collateral (10294) skrev:
#10293: --Indsæt positivt udtryk-- til 'Black Swan' og 'Winter's Bone'. To rigtig gode film, hvoraf førstnævnte, i min bog kan betegnes som et mesterværk.

Jeg glæder mig satme også til at se begge to. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10297 Collateral 14 år siden

#10296: Du har ikke set "Black Swan" tidligere?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10298 NightHawk 14 år siden

# 10297 -

Jo, den har jeg set. Jeg mente nu også, at jeg glædede mig til at se "Winter's Bone", og til at gense "Black Swan". Så blev det mere præcist formuleret. :)
Gravatar

#10299 Collateral 14 år siden

NightHawk (10298) skrev:
# 10297 -

Jo, den har jeg set. Jeg mente nu også, at jeg glædede mig til at se "Winter's Bone", og til at gense "Black Swan". Så blev det mere præcist formuleret. :)

Fair :)
Gravatar

#10300 Bony 14 år siden

Kruse, jeg kommer snart til Jylland og ligger i ske med din filmsamling. For pokker da, du får samlet dig nogle lækre sager. :-P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: