#10293: --Indsæt positivt udtryk-- til 'Black Swan' og 'Winter's Bone'. To rigtig gode film, hvoraf førstnævnte, i min bog kan betegnes som et mesterværk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#10293: --Indsæt positivt udtryk-- til 'Black Swan' og 'Winter's Bone'. To rigtig gode film, hvoraf førstnævnte, i min bog kan betegnes som et mesterværk.
Jeg glæder mig satme også til at se begge to. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jo, den har jeg set. Jeg mente nu også, at jeg glædede mig til at se "Winter's Bone", og til at gense "Black Swan". Så blev det mere præcist formuleret. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jo, den har jeg set. Jeg mente nu også, at jeg glædede mig til at se "Winter's Bone", og til at gense "Black Swan". Så blev det mere præcist formuleret. :)
Fair :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#10291 IK 14 år siden
Mums. :)
#10292 Thomsen 14 år siden
Futureworld (som jeg ikke har set før)
Fra abebooks:
Stephen King - On Writing (indb.)
Fra Saxo:
Første undervisningsbog til dette semester: Schmidt - Journalistikkens grundtrin II
#10293 NightHawk 14 år siden
PlanetAxel :
Black Swan
All Your Music :
Batman - 1943 Original Serials Collection
Fighting With Kid Carson - 1933 Original Serials Collection, (Min første western serial)
Amazon.Uk :
Winter's Bone
#10294 Collateral 14 år siden
#10295 Bruce 14 år siden
Una Vita Tranquilla - BD
20 Sigarette - BD
La Leggenda Del Pianista Sull'Oceano - BD
#10296 NightHawk 14 år siden
Jeg glæder mig satme også til at se begge to. :)
#10297 Collateral 14 år siden
#10298 NightHawk 14 år siden
#10299 Collateral 14 år siden
Fair :)
#10300 Bony 14 år siden