Gravatar

#10301 Kruse 14 år siden

Hehe, mange tak :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10302 NightHawk 14 år siden

Modtog i dag et par pakker mere. Yay! :)

Fra PlanetAxel :

SuperMan - 1948 & 1950 Original Serials Collection Box Set

Gojira & Godzilla, King of Monsters - 1954 & 1956 Box Set

Et par rigtigt lækre udgivelser, hvor Superman boxen er lavet i en digipack med et ret cool sølvcover. Og boxen med den originale japanske Gojira, (Godzilla) og det amerikanske recut, er lavet som en hardcover bog. Very nice! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10303 Bony 14 år siden

Shutter Island (BD)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10304 Collateral 14 år siden

#10303: Fantastisk film! Så den første gang for ganske nylig, og var ret vild med den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10305 Bony 14 år siden

Collateral (10304) skrev:
#10303: Fantastisk film! Så den første gang for ganske nylig, og var ret vild med den.

Jeg har heller ikke set den før, så er ret spændt. :-)

EDIT: Den kostede 69,- i Fona og var alligevel lige forbi og så greb jeg den fra hylden. Mine spontane filmindkøb er tit dem hvor jeg får de største oplevelser, typisk pga. lave forventninger eller manglende kendskab til filmen. Men indrømmet, spontanitet kan også ende med nogle rigtig dødsejlere. :-)
Gravatar

#10306 Collateral 14 år siden

Bony (10305) skrev:
Men indrømmet, spontanitet kan også ende med nogle rigtig dødsejlere. :-)

Eller bare en meget slunken pengepung :/ (Bruger alt for mange penge på den måde)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10307 Bony 14 år siden

Collateral (10306) skrev:
Eller bare en meget slunken pengepung :/ (Bruger alt for mange penge på den måde)

Pengepungen vil sgu altid være lidt slunken med denne hobby. ;-)
Gravatar

#10308 Collateral 14 år siden

Bony (10307) skrev:
Pengepungen vil sgu altid være lidt slunken med denne hobby. ;-)

Sad but true.
Gravatar

#10309 HonoDelLoce 14 år siden

Fra Amazon

The Sound of Music 45th Anniversary Edition BD
A Christmas Carol 3D Super Play BD

Glæder mig ekstremt meget til at se ACC i 3D med al den ros den har fået..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10310 Thomsen 14 år siden

NightHawk (10302) skrev:

Gojira & Godzilla, King of Monsters - 1954 & 1956 Box Set

Uha... Jeg tør næsten ikke (men også kun næsten) fortælle dig, at det lige i går blev afsløret, at Criterion forbereder en udgivelse af både den originale japanske film og den amerikanske versionering. Og tilsyneladende er det endda lykkedes Criterion at skaffe en fine-grain 35mm-kopi af den amerikanske udgave fra en privat samler, så deres bliver den første version, der ikke blot genbruger den samme, gamle bånd-master fra en 16mm-kopi.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: