Gravatar

#10341 NightHawk 14 år siden

Collateral (10329) skrev:
NightHawk du kan roligt glæde dig til "Dexter". Jeg har set serien tidligere, og den er blandt mine favoritter (selvom karakteren Doakes er kommet til at virke en smule fortegnet ved andet gennemsyn.) Giv endelig din mening til kende når du får set serien :)

Det lyder jo rigtig godt med "Dexter"! Skal nok huske at få skrevet lidt om serien på et tidspunkt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10342 NightHawk 14 år siden

SAMCRO (10339) skrev:
Så modtog jeg lige en frisk pakke lækkerier fra Amazon:

Supernatural: The Complete Second Season (og dermed er samlingen også komplet på BD)

Du mangle jo teknisk set stadig sæson 6 & 7 på BD, høhø. ;)

Så var der også lige lidt ekstra nørderier til mit indre slasherfreak:
His Name Was Jason: 30 Years of Friday The 13th
Going to Pieces: The Rise and Fall of the Slasher Film

MUMS!

"His Name Was Jason: 30 Years of Friday The 13th", må du meget gerne skrive lidt om. Har nemlig selv overvejet at købe den til samlingen.

Hvis du ikke allerede ejer den, så vil jeg varmt anbefale dig også at få fat på denne labre hardcover bog om hele "Friday The 13'th" serien + "Jason Goes To Hell", Jason X" og "Freddy vs. Jason". Den er et must own som slasher fan. :)

http://www.amazon.co.uk/Crystal-Lake-Memories-Comp...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10343 Corgan 14 år siden

Hanna - Steelbook - BD
...fra Paly.com
Gravatar

#10344 Bobby Singer 14 år siden

NightHawk (10342) skrev:
"His Name Was Jason: 30 Years of Friday The 13th", må du meget gerne skrive lidt om. Har nemlig selv overvejet at købe den til samlingen.

Hvis du ikke allerede ejer den, så vil jeg varmt anbefale dig også at få fat på denne labre hardcover bog om hele "Friday The 13'th" serien + "Jason Goes To Hell", Jason X" og "Freddy vs. Jason". Den er et must own som slasher fan. :)

http://www.amazon.co.uk/Crystal-Lake-Memories-Comp...

Jep jeg regner da også med at skrive en lille anmeldelse på et tidspunkt, men der går nok lidt tid, før jeg får den set.

Bogen ser også rimelig lækker ud, men da jeg har købt en del i den sidste stykke tid, så må jeg nok hellere lige spare lidt op, før jeg køber mere. Jeg har allerede "Freddy vs. Jason", men mangler dog stadig "Jason Goes To Hell" samt "Jason X".

De er hermed føjet til indkøbslisten og tak for forslagene. :)

Idjit
Gravatar

#10345 MMB 14 år siden

Scott Pilgrim vs. The World (BD)
Shaun of the Dead (BD)
Hot Fuzz (BD)
The Untouchables (BD)
New York Stories (DVD)
Gravatar

#10346 misuma 14 år siden

Fra BBBB

Chatroom - Den slags film hvor man ikke helt kan fornemme om det er skjult guld eller bæ på tube.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10347 Thomsen 14 år siden

Fra skrackfilmsbutikken.se:

A Serbian Film - BD (uncut m. danske tekster)

Jeg har hørt rygter om, at den måske er ved at udgå, og den danske udgivelse manifesterede sig jo aldrig, så jeg tænkte, at jeg lige så godt kunne bestille den hjem. Den amerikanske udgave ser jo desværre ud til alligevel at blive censureret.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10348 HelmerJ 14 år siden

I går fra Zavii

Gnomeo & Juliet BD
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10349 Bobby Singer 14 år siden

Cdon.dk:

Spartacus (BD)
Dr. Strangelove (BD)

Og dermed er min Kubrick Samling på BD også komplet... for now!
Idjit
Gravatar

#10350 HonoDelLoce 14 år siden

Fra BBBB

Let Me In (BD)
The American (BD)
Chloe (BD)
Winter's Bone (BD)

og fra SS

Pitch Black (BD)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: