Var lige et smut forbi Fona og kom hjem med Stuart Gordons CASTLE FREAK på dvd fra AWE. Man er jo nødt til at støtte de entusiastiske små distributører ind imellem.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jep jeg regner da også med at skrive en lille anmeldelse på et tidspunkt, men der går nok lidt tid, før jeg får den set.
Det lyder godt. Husk endelig et heads up, når du har en anmeldelse klar. :)
Bogen ser også rimelig lækker ud, men da jeg har købt en del i den sidste stykke tid, så må jeg nok hellere lige spare lidt op, før jeg køber mere. Jeg har allerede "Freddy vs. Jason", men mangler dog stadig "Jason Goes To Hell" samt "Jason X".
De er hermed føjet til indkøbslisten og tak for forslagene. :)
You're welcome. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Btw, var der ikke noget snak på et tidspunkt, om at Play var begyndt at sende film i sampak? Og hvis det er tilfældet, kan man så forhindre det ved at bestille en film, logge af, logge på 2 min. efter og bestille en film til og så fremdeles?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Haha, selvfølgelig. Det var en smutter, "The Lovely Bones" selvfølgelig. :-)
Ved ikke om du har set den før, men jeg synes at hende pigen der spiller hovedrollen (hendes navn er for svært bare lige at stave til og jeg gider ikke lige Imdb) er ret fantastisk. Så også "Hanna" hvor hun også har hovedrollen og hun er knageme dygtig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#10351 IK 14 år siden
Hanna
25th Hour
What's Eating Gilbert Grape
The Big Sleep
#10352 Thomsen 14 år siden
#10353 NightHawk 14 år siden
Det lyder godt. Husk endelig et heads up, når du har en anmeldelse klar. :)
You're welcome. :)
#10354 Bony 14 år siden
The American (BD)
The Lonely Bones (BD)
#10355 Åkepool 14 år siden
Ikke at forveksle med "The Lovely bones" ;)
#10356 Åkepool 14 år siden
Og hvis det er tilfældet, kan man så forhindre det ved at bestille en film, logge af, logge på 2 min. efter og bestille en film til og så fremdeles?
#10357 Bony 14 år siden
Haha, selvfølgelig. Det var en smutter, "The Lovely Bones" selvfølgelig. :-)
#10358 Åkepool 14 år siden
Ved ikke om du har set den før, men jeg synes at hende pigen der spiller hovedrollen (hendes navn er for svært bare lige at stave til og jeg gider ikke lige Imdb) er ret fantastisk. Så også "Hanna" hvor hun også har hovedrollen og hun er knageme dygtig.
#10359 Bony 14 år siden
#10360 Collateral 14 år siden