Jeg var også overrasket over, hvor billigt det var. Min model er godt nok en gammel svend fra 2007, og de klodser, der skal i, er derfor ikke liiige de mest up-to-date. Men sidste jeg kiggede efter, kostede 4GB ram til den 600+ kr - og der stod oven i købet af ram-priserne ville gå op pga. katastrofen i Japan. Jeg har længe leget med tanken om at opgradere, men hele tiden udskudt det. Til 330 kr var der dog ikke så meget at betænke sig over.
Jeg bilder mig ind, at jeg allerede kan mærke en forskel. Jeg synes i hvert fald ikke, at jeg får "the rainbow wheel of death" så meget mere som før.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10371 MMB 14 år siden
Tja, det er heller ikke, fordi jeg følte, jeg havde det store behov for det, men når det kun koster 400 kroner, så kunne jeg ikke lade vær. :P
#10372 Thomsen 14 år siden
Jeg bilder mig ind, at jeg allerede kan mærke en forskel. Jeg synes i hvert fald ikke, at jeg får "the rainbow wheel of death" så meget mere som før.
#10373 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#10374 misuma 14 år siden
#10375 NightHawk 14 år siden
Et super køb, som du virkelig skal glæde sig til at se. :)
#10376 Steffan Rasmussen 14 år siden
Somewhere (BD)
Dorian Gray (BD)
#10377 HonoDelLoce 14 år siden
The Rite (BD)
The Green Hornet (BD)
Fra to af mine små brødre som er 10 og synes det virkede som to film lige for mig :-)
Oh, og en forudbestilling på Fifa12 af min svigermor.. Sweet!
#10378 Kruse 14 år siden
#10379 Åkepool 14 år siden
Fra BBBB:
Hævnen.
The Book of Eli.
The Last exorcism.
Hold om mig.
The Crazies.
Min bedste fjende.
The Twilight saga: New Moon (fejlkøb).
Alle på BD og til en samlet pris på 180,-
#10380 BN 14 år siden