Ikke mere end at det er fordi jeg har set den. De er ikke specielt gode, men ikke desto mindre, så skal jeg da lige se dem. Jeg troede så at den jeg købte, var den næste i rækken som jeg var nået til, men det var det ikke. Jeg har det med Twilight som med Harry Potter, jeg aner ikke udfra titlerne hvad nummer i rækkefølgen de er?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg har det med Twilight som med Harry Potter, jeg aner ikke udfra titlerne hvad nummer i rækkefølgen de er?
Jeg er overhovedet ikke inde i Harry Potter-universet, men selve rækkefølgen af og titlerne på filmene tør jeg godt teste mig selv i:
1. Harry Potter og de vises sten 2. Harry Potter og det hemmelige kammer 3. Harry Potter og fangen fra Azkaban 4. Harry Potter og .... øh, ups!!! Argh, har ellers lige set den på tdc-films liste! 5. Harry Potter og Phøenix-ordenen 6. Harry Potter og Halvblodsprinsen 7. Harry Potter og Dødsregalierne 1. del 8. Harry Potter og Dødsregalierne 2. del
Er der nogen der kender en trylleremse, der kan ordne nr. 4?
Modtog i dag fra Amazon.co.uk: Dexter: Season 3 (DVD) Supernatural: Season 5 (DVD) Fargo (DVD) Raising Arizona (DVD) Miller's Crossing (DVD) The Ladykillers (DVD) Intolerable Cruelty (DVD) Identity (DVD) Secret Window (DVD)
Nu mangler jeg kun True Grit, så er min Coen-samling komplet.
#10381 Åkepool 14 år siden
Ikke mere end at det er fordi jeg har set den.
De er ikke specielt gode, men ikke desto mindre, så skal jeg da lige se dem. Jeg troede så at den jeg købte, var den næste i rækken som jeg var nået til, men det var det ikke.
Jeg har det med Twilight som med Harry Potter, jeg aner ikke udfra titlerne hvad nummer i rækkefølgen de er?
#10382 BN 14 år siden
Jeg er overhovedet ikke inde i Harry Potter-universet, men selve rækkefølgen af og titlerne på filmene tør jeg godt teste mig selv i:
1. Harry Potter og de vises sten
2. Harry Potter og det hemmelige kammer
3. Harry Potter og fangen fra Azkaban
4. Harry Potter og .... øh, ups!!! Argh, har ellers lige set den på tdc-films liste!
5. Harry Potter og Phøenix-ordenen
6. Harry Potter og Halvblodsprinsen
7. Harry Potter og Dødsregalierne 1. del
8. Harry Potter og Dødsregalierne 2. del
Er der nogen der kender en trylleremse, der kan ordne nr. 4?
#10383 MMB 14 år siden
#10384 BN 14 år siden
Voila!
#10385 Neranders 14 år siden
Fixed. :)
"That's rough, buddy."
#10386 BN 14 år siden
Syntes ellers lige, at min egen oversættelse var bedre (og mere ordret). ;-)
#10387 Neranders 14 år siden
Du var tæt nok på, så du får point for den også. ;)
"That's rough, buddy."
#10388 Bobby Singer 14 år siden
Out of Sight
Don't Look Now
Interview with the Vampire
Fra Amazon.uk:
The Informant
Blu-Ray hele bundtet.
#10389 Herrguth 14 år siden
Dexter: Season 3 (DVD)
Supernatural: Season 5 (DVD)
Fargo (DVD)
Raising Arizona (DVD)
Miller's Crossing (DVD)
The Ladykillers (DVD)
Intolerable Cruelty (DVD)
Identity (DVD)
Secret Window (DVD)
Nu mangler jeg kun True Grit, så er min Coen-samling komplet.
#10390 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
V - The Complete First Season (BD)
Alan Wake (Xbox)
The Beatles Rockband (Xbox)
Til fans af den gamle V, lader det til, at den er på vej på BD.