Damn, det TV virker ellers ret billigt uden at vide en hujende fis om det. I det hele taget rasler prisene ned på fladskærme ret hurtigt synes jeg. Fedt Ü
Kewl! Tillykke med den "lille" ny. Jeg lurer faktisk selv på samme model. Desværre er den udsolgt fra Mutanten i øjeblikket, men du må da meget gerne give den et par ord med på vejen, når du har fået leget lidt med den.
Fordeln i forhold til den almindelige EX720 er, så vidt jeg kan forstå, at EX721 har wi-fi indbygget, så man ikke skal ud og investere i en dongle?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10421 misuma 14 år siden
Damn, det TV virker ellers ret billigt uden at vide en hujende fis om det. I det hele taget rasler prisene ned på fladskærme ret hurtigt synes jeg. Fedt Ü
#10422 Bony 14 år siden
To tommelfingre op for opgraderingen min ven. Perfekt til Z-dag. Tillykke... :-)
#10423 Bruce 14 år siden
#10424 Bony 14 år siden
Postal (min første Uwe Boll film :-))
Thirst
Chasing Amy
#10425 Takfornu 14 år siden
#10426 Sweetiebellefan 14 år siden
Fra Kolding Storcenter:
Elizabeth The Golden Age
Straw Dogs
#10427 Thomsen 14 år siden
Kewl! Tillykke med den "lille" ny. Jeg lurer faktisk selv på samme model. Desværre er den udsolgt fra Mutanten i øjeblikket, men du må da meget gerne give den et par ord med på vejen, når du har fået leget lidt med den.
Fordeln i forhold til den almindelige EX720 er, så vidt jeg kan forstå, at EX721 har wi-fi indbygget, så man ikke skal ud og investere i en dongle?
#10428 misuma 14 år siden
#10429 Corgan 14 år siden
Den er super fed, så det skal du ikke skamme dig over. :-)
#10430 NightHawk 14 år siden
Fra PlanetAxel :
The Owls, (nyeste film fra New Queer Cinema ikonet Cheryl Dunye)
Purple Sea
Fra All Your Music :
Dangerous Living - Coming Out In The Developing World, (Dokumentar)
Tongues Untied. (Dokumentar)
And The Band Played On
Batman & Robin - 1949 Serial
Brenda Star, Reporter - 1945 Serial
Secret Agent X9 - 1937 Serial
The Phantom - 1943 Serial