Gravatar

#10411 Benway 14 år siden

#10409 Pudsigt, jeg lyttede netop til musikken fra "The Black Hole" i går. Jeg har også altid været vild med filmen, selvom den - som du siger - er vildt ujævn og virkelig besynderligt sammensat. Jeg så den som barn og var nærmest lidt småtraumatiseret af, hvor mørk en drejning filmen pludselig tager i sidste akt. Barrys musik er kan stadig give mig myrekryb.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10412 Takfornu 14 år siden

#10411 Man kan ihvertifald ikke kalde den en typisk live action Disney film ;) ... Er på min Guilty Pleasure liste ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#10413 Benway 14 år siden

#10412 Også min. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10414 Thomsen 14 år siden

#10410 - Tak :-)

Jeg skulle egentligt bare have haft The Black Hole, men blev revet med. Damn you, internet shopping! :-)

#10411-13 - Det er absolut også en af mine guilty pleasures.

Jeg genså den i sidste uge, og den trækker i to vidt forskellige retninger: Designet på Vincent plus nogle klovnerier skriger børnefilm, mens meget af det andet er langt mere voksent, fx resterne af den oprindelige besætning og hele afslutningen. Gad vide, hvad de har tænkt i Disney dengang?

Jeg kan huske, at de markedsførte filmen hårdt i Anders And-bladet op til premieren og bl.a. over flere uger havde indlægsark med papmodeller af bl.a. Vincent og rumskibene, som man selv kunne samle. Det gik dog hurtigt i sig selv efter den dårlige modtagelse ved premieren. Jeg fik ikke engang set den i biografen, men måtte vente flere år på, at de sendte den på tysk tv.

Da jeg så den igen i sidste uge, lagde jeg dog for første gang mærke til, hvor meget den egentligt ligner en klassisk, gotisk gyser i strukturen: Der er de rejsende, der søger ly for stormen i det gamle, gotiske slot; den gale videnskabsmand, der står foran sit afgørende eksperiment; den kvindelige rejsende, der minder videnskabsmanden om nogen (typisk hans afdøde kone - i The Black Hole er hun datter af hans afdøde kollega); jagten på forbudt viden, og det endelige opgør, hvorunder slottet brænder ned, og videnskabsmanden dør.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10415 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg fik noget så nørdet, som et par Etnies-sko i går.

Det er ikke så nørdet igen, men det er Clerks-sko, med Jay & Silent Bob på indersålerne. :D
Gravatar

#10416 Collateral 14 år siden

Jeg har brugt for 450 kr. gavekort i Stereo Studio i dag:

Musik:
[b]Søren Huss: "Troen & Ingen"
Avenged Sevenfold: "Avenged Sevenfold:"
Avenged Sevenfold: "City of Evil"
Leonard Cohen: "Ten New Songs"

Film (sort of):
[b]Seinfeld sæson 1 - 4

...og så modtog jeg i øvrigt mit valgkort i dag.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10417 HelmerJ 14 år siden

Fra Zavii

Oceans origins IMAX (bd)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10418 evermind 14 år siden

NightHawk (10375) skrev:
evermind (10361) skrev:
Fra en lokal genbrugsforretning:

The Talented Mr. Ripley

Et super køb, som du virkelig skal glæde sig til at se. :)

Havde skam set den i forvejen, men aldrig fået den genanskaffet efter en eks i sin tid tog sit eksemplar med sig. Og pludselig stod den dér og kostede kun 7,50, og jeg havde fået lyst til at gense/eje den efter en vis persons anmeldelse ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10419 misuma 14 år siden

Preorder på 'Stake Lands' via Amazon.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10420 evermind 14 år siden

Fra BB:

Green Hornet - BD
The Karate Kid (2010) - BD

Fra Hifi-klubben:

2 stk. Argon 6220-højttaler (det sidste, jeg manglede til mit surroundanlæg)

Fra El-mutanten:

1 stk. Sony 46" 3D LED-TV KDL-46EX721 ( - netop slæbt ind i stuen - yay! :D)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: