Gravatar

#10631 Kruse 14 år siden

Fra Amazon.co.uk:

Tucker and Dale Vs Evil (BD)
Entourage: The Complete Seventh Season
Breaking Bad: The Complete Second Season
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10632 Collateral 14 år siden

Fra Amazon UK
"Alien Anthology" (BD)
"Happiness" (DVD)
"Planet of the Apes - 5 Movie Collector's Edition" (BD)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10633 misuma 14 år siden

BBBB

Jeg fik et spontant Gosling-flip og købte All Good Things samt Blue Valentine, begge på Blå.

Jeg overvejer en Gosling marathon og vil gense film som:

Half Nelson, Fracture, Lars and the Real Girl og The Believer efterfuldt af de nyindkøbte titler.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10634 HonoDelLoce 14 år siden

misuma (10633) skrev:
samt Blue Valentine

Uf, den film kan jeg simpelthen ikke få mig selv overbevist om, at jeg skal se.. Selvom jeg er ganske glad for Ryan Gosling..

Kom endelig med en anmeldelse!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10635 IK 14 år siden

HonoDelLoce (10634) skrev:
Uf, den film kan jeg simpelthen ikke få mig selv overbevist om, at jeg skal se.!

Hvorfor? Pga. emne, tema eller genre?
Gravatar

#10636 HonoDelLoce 14 år siden

IK (10635) skrev:
Hvorfor? Pga. emne, tema eller genre?

Jeg ved det ikke - jeg fået bare ikke den der "must-see"-følelse, når jeg læser om den eller ser trailers.. Derfor jeg lidt håber på nogle anmeldelser, der måske kan live op i den følelse.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10637 misuma 14 år siden

Angående Blue Valentine, så håber jeg på en melankolsk kærlighedsfortælling uden en masse påklistrede og sukkersød glasur.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10638 Collateral 14 år siden

misuma (10637) skrev:
Angående Blue Valentine, så håber jeg på en melankolsk kærlighedsfortælling uden en masse påklistrede og sukkersød glasur.

+1
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10639 IK 14 år siden

Collateral og misuna

Så bliver i 100% ikke skuffede. :)

HonoDelLoce (10636) skrev:
Jeg ved det ikke - jeg fået bare ikke den der "must-see"-følelse,

Det samme havde jeg. Men så fik jeg set Drive, hvor jeg blev meget imponeret over Gosling, og fik lyst til at se nogle af mandens nyere film. Både All Good Things og Blue Valentine så jeg for nylig, og begge er ret gode. Sidstnævnte er noget bedre, og har en 'skænderi-scene', der virkelig tager pusten fra en. Gosling er formidabel.
Gravatar

#10640 Skeloboy 14 år siden

Willow
Legend
Ladyhawke
Labyrinth

Har ikke set Ladyhawke, men de tre andre er jo film jeg elsker fra min barndom!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: