Gravatar

#10641 misuma 14 år siden

Willow, Legend og Labyrinth er tre af mine yndlingsfilm indenfor genren. Kudos til Mr Skeloboy.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10642 Herrguth 14 år siden

Modtog i dag:

Fraggle Rock: The Complete Final Season
Gravatar

#10643 Thomsen 14 år siden

Fra amazon.com:

Kitten With a Whip - kultklassiker med John Forsythe (alias Blake Carringtong) og dejlige Ann-Marget

Desværre er den kun til at få fat på som en del af Universals Vault Series, dvs. som burn-on-demand DVD-R. Derudover er det en "amazon exclusive", så der er ingen konkurrence på prisen. Man er nødt til at slippe $20 + porto for en brændt dvd. :-/

Oh, well, filmen er fed nok, så det kunne være være. Jeg er bare ikke så glad for den nye fagre verden, hvor udgivelser af mindre titler fra bagkataloget bliver begrænset til VOD eller MOD.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10644 evermind 14 år siden

Fra BBBB:

Videodrome
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10645 Thomsen 14 år siden

#10644 - Nice. Hvis det er den gamle, danske dvd, så er den dog censureret.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10646 evermind 14 år siden

#10645 Det er jeg bange for, det er ... Udgivelsen er fra 2002. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10647 Corgan 14 år siden

HonoDelLoce (10634) skrev:
Uf, den film kan jeg simpelthen ikke få mig selv overbevist om, at jeg skal se.. Selvom jeg er ganske glad for Ryan Gosling..

Kom endelig med en anmeldelse!

Blue Valentine var én af de bedste film jeg har set i år. En helt igennem fantastisk film.
Gravatar

#10648 HonoDelLoce 14 år siden

IK (10639) skrev:
Det samme havde jeg. Men så fik jeg set Drive, hvor jeg blev meget imponeret over Gosling

Men jeg er allerede vildt imponeret over Gosling.. Og han er sådan set den eneste grund til at jeg overhovedet overvejer filmen :)

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10649 Skeloboy 14 år siden

Min forkærlighed for gamle film har snart kostet mig mange penge!

I dag:

Bogie & Bacall Signature Collection med:
To Have and Have Not
The Big Sleep
Dark Passage
Key Largo

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10650 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Lidt fra Axel:

The Frighteners (BD)
Lost in Translation (BD)