Gravatar

#10671 Collateral 14 år siden

Notional (10670) skrev:
Street Spirit er en af de absolut bedste sange ever! :D

Hele pladen er fremragende, men sådan er det jo med de fleste af deres albums (Pablo Honey er lidt ujævnt). Det er i øvrigt Collector's Edition jeg har købt. Har en tilsvarende udgave af "Ok Computer".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10672 IK 14 år siden

BB

Die Hard BD
Rocky BD
Memento BD
Donnie Brasco BD
Gravatar

#10673 Bony 14 år siden

Collateral (10671) skrev:
Hele pladen er fremragende, men sådan er det jo med de fleste af deres albums (Pablo Honey er lidt ujævnt). Det er i øvrigt Collector's Edition jeg har købt. Har en tilsvarende udgave af "Ok Computer".

The Bends er uden sammenligning mit yndlings Radiohead album, skarpt forfulgt af OK Computer. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10674 Collateral 14 år siden

Bony (10673) skrev:
The Bends er uden sammenligning mit yndlings Radiohead album, skarpt forfulgt af OK Computer. :-)

Det kan jeg sgu nok ikke sætter i rækkefølge. Det har jeg hørt de senere albums for lidt til endnu. Men er nu også rigtig glad for både "The Bends" og "OK Computer". "The King of Limbs" er imidlertid også rigtig fedt, og selv det tidligere nævnte "Pablo Honey" er vokset på mig over tid. Så ja. Et rigtig fedt band.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10675 Castanea 14 år siden

Hvad synes I om Peter Gabriels coverversion af "Street Spirit"?

Gravatar

#10676 Collateral 14 år siden

Lorentzen (10675) skrev:
Hvad synes I om Peter Gabriels coverversion af "Street Spirit"?

Kan meget godt lide at det er så sårbart. Meget fin tilgang til nummeret.
Gravatar

#10677 Castanea 14 år siden

Der er godt nok delte meninger om Scratch My Back, i særdeleshed om "Street Spirit". Selv finder jeg albummet yderst betagende, vekslende mellem koryfæer og nystiftere, kreerende en ny oprigtig og nøgen vinkel på de ellers klassiske værker.

Arcade Fire- og Lou Reed-coverne er mesterlige:

Gravatar

#10678 evermind 14 år siden

Fra BBBB:

12 Angry Men
Alle er 100% assholes
Romeo Must Die
Three Kingdoms
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10679 Steffan Rasmussen 14 år siden

evermind (10678) skrev:
12 Angry Men

På min top 5 alltime. Glæd dig til fantastisk skuespil.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10680 evermind 14 år siden

Jeg tror såmænd, den ryger på om lidt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: