Gravatar

#10681 misuma 14 år siden

Fra Amazon:

Stakeland samt Green Lantern, begge på blå.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10682 Neranders 14 år siden

Fra Fona to film af Andrei Tarkovskij. Begge på DVD.

Solaris
Offeret
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10683 Skeloboy 14 år siden

#10682 - det er fandeme ikke ringe! Er det dine første Tarkovsky-film?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10684 Kruse 14 år siden

Neranders (10682) skrev:
Fra Fona to film af Andrei Tarkovskij. Begge på DVD.

Solaris
Offeret

Nice! Jeg har endnu ikke set "Offeret"(har den liggende), men "Solaris" er fantastisk! Du skal dog være opmærksom på at det kan være svært at gå til en Tarkovsky-film for første gang. Selvom at jeg sagtens kunne finde kvalitet i min første Tarkovsky-film, "Stalker", så havde jeg svært ved at falde helt for den. Det var langt nemmere med min anden Tarkovsky-film, "Solaris", da jeg var forberedt på hvordan en Tarkovsky-film er.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du ikke vil kunne falde pladask for hans film ved første syn, men bare at du ikke skal lade dig slå ud og droppe hans film hvis det ikke sker :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10685 Skeloboy 14 år siden

Listetid!!! :)

6/10
Ivan's Childhood

8/10
Stalker
Andrei Rublev

9/10
Offret
Solaris
Mirror

Vil mene, at Solaris er et godt sted at starte, og Offret er absolut ikke et dårligt 2. valg. Og derefter burde man være vant til hans stil, og kan bare tage dem fra begyndelsen
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10686 Neranders 14 år siden

Skeloboy (10683) skrev:
#10682 - det er fandeme ikke ringe! Er det dine første Tarkovsky-film?

Ja, det er det. Havde egentlig planer om ikke at købe nogen film, men da der lige var nogle Tarkovskij-film, kunne jeg ikke forlade butikken tomhændet. Ikke efter al den omtale de har fået her på siden.

Kruse (10684) skrev:
Nice! Jeg har endnu ikke set "Offeret"(har den liggende), men "Solaris" er fantastisk! Du skal dog være opmærksom på at det kan være svært at gå til en Tarkovsky-film for første gang. Selvom at jeg sagtens kunne finde kvalitet i min første Tarkovsky-film, "Stalker", så havde jeg svært ved at falde helt for den. Det var langt nemmere med min anden Tarkovsky-film, "Solaris", da jeg var forberedt på hvordan en Tarkovsky-film er.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du ikke vil kunne falde pladask for hans film ved første syn, men bare at du ikke skal lade dig slå ud og droppe hans film hvis det ikke sker :)

Jeg har allerede fået set Solaris, men jeg var ikke helt koncentreret om den, så jeg tør ikke udtale mig om den før jeg har fået mig et ordentligt syn med den. Dog var det jeg så, yderst godt og har givet mig mere blod på tanden. Så i morgen står den nok på Offeret, og eventuelt et gensyn med Solaris.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10687 Castanea 14 år siden

Skeloboy (10685) skrev:
Listetid!!! :)

6/10
There Will Be No Leave Today
The Killers

7/10
The Steamroller and the Violin
Voyage in Time

8/10
Ivan's Childhood

9/10
Solaris
Stalker

10/10
Andrei Rublev
Mirror
Nostalghia
Offret
Gravatar

#10688 evermind 14 år siden

Fra BBBB:

XIII: Sammensværgelsen
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10689 Herrguth 14 år siden

Fra Amazon:

Lost: Sæson 6

Jeg glæder mig til at få set slutningen på det hele. :D
Gravatar

#10690 Bobby Singer 14 år siden

Fra Stereo Studio:

The Other Guys - BD
9 - BD
Idjit

Skriv ny kommentar: