Jeg troede ellers, at jeg var ved at være godt med. Men efter jeg kiggede sidste gang, er der udkommet to bind mere, så serien nu er oppe på 11 i alt. På'en igen! Og så er jeg ikke engang begyndt på samme forlags genudgivelser af Eerie-serien...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fra amazon: True Grit - BD Black Swan - BD Encounters in the Natural World Boxset - BD Key Largo The Asphalt Jungle Out of the Past Rio Bravo In a Lonely Place
Fra Blockbuster: The American - BD (for sølle 29,-)
#10728 - har ikke set Carlos, men Harakiri og Hunger er ret så fede!
Cool. Jeg glæder mig meget til at se dem alle. Carlos bliver nok skubbet lidt i baggrunden, da den varer 4.5 timer, så det kræver lige jeg har en hel dag til den. Harakiri blev anbefalet af kæresten, så den ser jeg nok snart. Hunger er blevet anbefalet af... tjaa... stort set alle, så den bliver nok sat på som den første. Jeg er ret begejstret for Michael Fassbender for tiden (skal ind og se A Dangerous Method på torsdag) så den ser jeg frem til.
EDIT: det er den 339 min lange version af Carlos. Jebus! Det er jo 5 timer og 39 min!!
#10721 Thomsen 14 år siden
Creepy Archives - vol. 5
Creepy Archives - vol. 6
Jeg troede ellers, at jeg var ved at være godt med. Men efter jeg kiggede sidste gang, er der udkommet to bind mere, så serien nu er oppe på 11 i alt. På'en igen! Og så er jeg ikke engang begyndt på samme forlags genudgivelser af Eerie-serien...
#10722 Bobby Singer 14 år siden
Batman: Arkham City til 160 kr.
Havde solgt en masse gamle film jeg aldrig ville få set igen for noget tid siden, så derfor fik jeg det så billigt. :)
Nå men får lidt familie på besøg om lidt, så det bliver desværre først engang i aften, at jeg har tid til at give mig i kast med skidtet. :(
#10723 elwood 14 år siden
Det passer vel egentlig også meget godt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10724 Bobby Singer 14 år siden
#10725 Bobby Singer 14 år siden
Sons of Anarchy: Season 3 - BD
#10726 sluppermand 14 år siden
True Grit - BD
Black Swan - BD
Encounters in the Natural World Boxset - BD
Key Largo
The Asphalt Jungle
Out of the Past
Rio Bravo
In a Lonely Place
Fra Blockbuster:
The American - BD (for sølle 29,-)
#10727 evermind 14 år siden
The Dead - BD
X-Men Quadrilogy - BD
Fra en ven (fødselsdagsgave):
Klovn: The Movie - BD+DVD
#10728 Corgan 14 år siden
Carlos
Harakiri
Hunger
...alle BD og Criterion Collection.
#10729 Skeloboy 14 år siden
#10730 Corgan 14 år siden
Cool. Jeg glæder mig meget til at se dem alle. Carlos bliver nok skubbet lidt i baggrunden, da den varer 4.5 timer, så det kræver lige jeg har en hel dag til den. Harakiri blev anbefalet af kæresten, så den ser jeg nok snart. Hunger er blevet anbefalet af... tjaa... stort set alle, så den bliver nok sat på som den første. Jeg er ret begejstret for Michael Fassbender for tiden (skal ind og se A Dangerous Method på torsdag) så den ser jeg frem til.
EDIT: det er den 339 min lange version af Carlos. Jebus! Det er jo 5 timer og 39 min!!