Axel Music: Friday The 13th Fredag 13. 3 Fredag Den 13 - Det begynder igen Fredag Den 13 VI - Jason Lives
Blockbuster: Sherlock Holmes: Den ultimative samling; Samtlige 36 afsnit + 5 spillefilm Weeds: Season One Det tårnhøje helvede
Damn, da jeg købte dem havde jeg kun en hund på kontoen. Så jeg har et overtræk og nu sender de mig et electron. Er der nogen der ved hvornår og hvordan jeg får mit Visa Dankort tilbage, for bliver sindsyg at have electron. Man kan næsten ikke bruge det nogen steder.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Axel Music: Friday The 13th Fredag 13. 3 Fredag Den 13 - Det begynder igen Fredag Den 13 VI - Jason Lives
Blockbuster: Sherlock Holmes: Den ultimative samling; Samtlige 36 afsnit + 5 spillefilm Weeds: Season One Det tårnhøje helvede
Damn, da jeg købte dem havde jeg kun en hund på kontoen. Så jeg har et overtræk og nu sender de mig et electron. Er der nogen der ved hvornår og hvordan jeg får mit Visa Dankort tilbage, for bliver sindsyg at have electron. Man kan næsten ikke bruge det nogen steder.
Nej, selvfølgelig er der ikke nogen herinde der kan svare dig på det? Når du bliver voksen og økonomisk ansvarlig kunne dog være et bud, men det er banken der styrer det show? Hvis banken har valgt, at du skal have et VISA Electron, så skal du nok ikke have for høje forventninger om, at få et VISA igen inden for den nærmeste fremtid. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#10741 Steffan Rasmussen 14 år siden
Hesher (BD)
Mr. Nice (BD)
Reykjavik Whale Watching Massacre (BD)
#10742 Åkepool 14 år siden
Fair game.
Fish tank.
Going the distance.
Chloe.
Takers.
Alle på BD.
#10743 evermind 14 år siden
X-Men: First Class - BD+DVD
Fra BBBB:
The Next Three Days - BD
#10744 Skeloboy 14 år siden
Excalibur
#10745 Nicki52 14 år siden
Friday The 13th
Fredag 13. 3
Fredag Den 13 - Det begynder igen
Fredag Den 13 VI - Jason Lives
Blockbuster:
Sherlock Holmes: Den ultimative samling; Samtlige 36 afsnit + 5 spillefilm
Weeds: Season One
Det tårnhøje helvede
#10746 dyg 14 år siden
Stanley Kubrick Visionary Filmmaker Collection
X-Men Quadrilogy
#10747 Bobby Singer 14 år siden
Du har min dybeste sympati.
Nok den værste i hele serien.
#10748 knipsknips 14 år siden
Blade Runner Final Cut - BD
Heat - BD
CoolShop
Bezzerwizzer familie udgave
Bezzerwizzer Musik
Bezzerwizzer Sport
#10749 Nicki52 14 år siden
#10750 Bony 14 år siden
Nej, selvfølgelig er der ikke nogen herinde der kan svare dig på det? Når du bliver voksen og økonomisk ansvarlig kunne dog være et bud, men det er banken der styrer det show? Hvis banken har valgt, at du skal have et VISA Electron, så skal du nok ikke have for høje forventninger om, at få et VISA igen inden for den nærmeste fremtid. ;-)