2 stk. billetter til Tower Heist (Svindel på højt plan)
Tak Filmz :D
Og du SKAL tage mig med ind og se den, får jeg skulle have vundet dem!
Første komedie i mange år, jeg kunne tænke mig at se i biffen, og så kommer de på det eneste tidspunkt i flere år, hvor jeg bare ikke har råd til bif-tur! Og så kan man ikke engang vinde dem herinde !
Det er for DÅRLIGT, filmz!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Første komedie i mange år, jeg kunne tænke mig at se i biffen, og så kommer de på det eneste tidspunkt i flere år, hvor jeg bare ikke har råd til bif-tur! Og så kan man ikke engang vinde dem herinde !
Ok, jeg regner med at se den i Odense på lørdag, så du kan jo bare dukke op ;) Dog tror jeg måske det vil være billigere for dig selv at købe billet til den i din lokale bio frem for transporten til Odense ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ok, jeg regner med at se den i Odense på lørdag, så du kan jo bare dukke op ;) Dog tror jeg måske det vil være billigere for dig selv at købe billet til den i din lokale bio frem for transporten til Odense ;)
#10981 Collateral 14 år siden
Your Highness
Melancholia
#10982 wimmie 14 år siden
#10983 HonoDelLoce 14 år siden
#10984 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
LG BD-550 blu-ray-afspiller - regionsfri to da MaXx.
#10985 wimmie 14 år siden
Ok, jeg regner med at se den i Odense på lørdag, så du kan jo bare dukke op ;)
Dog tror jeg måske det vil være billigere for dig selv at købe billet til den i din lokale bio frem for transporten til Odense ;)
#10986 Wangsgaard 14 år siden
Men han ville jo ikke være i dit selskab ?
#10987 wimmie 14 år siden
Aaahhh.... I see :p
#10988 Kruse 14 år siden
#10989 wimmie 14 år siden
Hvad i alverden skal det betyde!?!?!?
"Lettere"... hrmpf... give me some credit....
#10990 Kruse 14 år siden