Gravatar

#10991 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg har da aldrig sagt at jeg ikke vil være i wimmies selskab?

Og wimmie; no probs, benzin er en firmagode! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10992 wimmie 14 år siden

Hvis du kan overbevise min husbond om at du skal tage hans plads i biografen på lørdag, så fint med mig ;)
Til gengæld skal du så også holde mig i hånden og assistere ved en evt. tidlig fødsel ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10993 HonoDelLoce 14 år siden

Næææææh næææææh næææææh... Det er jo et spørgsmål om, at du siger til ham, at du SKAL! tage mig med ! Argumenterne herfor er allerede fremført !

Og jeg har da assisteret ved rigeligt med fødsler.. I have foodbabies every day!

Og ja - jeg er pænt træt lige nu, og aner ikke helt selv, hvor det her er på vej hen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10994 wimmie 14 år siden

HonoDelLoce (10993) skrev:
Næææææh næææææh næææææh... Det er jo et spørgsmål om, at du siger til ham, at du SKAL! tage mig med ! Argumenterne herfor er allerede fremført !

Og jeg har da assisteret ved rigeligt med fødsler.. I have foodbabies every day!

Og ja - jeg er pænt træt lige nu, og aner ikke helt selv, hvor det her er på vej hen!

Heh, food babies... :p
Gravatar

#10995 Skeloboy 14 år siden

Koridorius

Så Lorentzen, så behøver du ikke kæfte op om den mere ;)'

Får den dog først set på mandag

Har været i biffen med en, der var over sin termin...men der skete heldigvis ikke noget :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10996 HonoDelLoce 14 år siden

wimmie (10994) skrev:
HonoDelLoce (10993) skrev:

Heh, food babies... :p

Really? Var det alt du fik ud af det relativt lange indlæg, mit energiniveau taget i betragtning?

Pfft.. Du kan da bare sige, hvis du hellere vil se den med dude'n, der er skyld i, at du er ved at blive tyk, end ham, der kunne være spændende!

Just saying..! ;)
Gravatar

#10997 wimmie 14 år siden

HonoDelLoce (10996) skrev:

Really? Var det alt du fik ud af det relativt lange indlæg, mit energiniveau taget i betragtning?

Pfft.. Du kan da bare sige, hvis du hellere vil se den med dude'n, der er skyld i, at du er ved at blive tyk, end ham, der kunne være spændende!

Just saying..! ;)

Jeg synes selv det var meget godt præsteret mit energiniveau taget i betragtning... ;)
Gravatar

#10998 HonoDelLoce 14 år siden

Aaaarh ! I see what you did there ! Slick move, dobbelt-o-woman!
Gravatar

#10999 misuma 14 år siden

Fra BB

Bland selv slik for 116 kr.

Yup, that's right. I'm bad.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11000 wimmie 14 år siden

misuma (10999) skrev:
Fra BB

Bland selv slik for 116 kr.

Yup, that's right. I'm bad.