Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.
Fed film i øvrigt :D
Kommentarsporet er optaget til directors cut som er med på den engelske og amerikanske udgave men ikke den danske
Det kan ikke passe. Min danske DVD udgivelse (dir. cut) er dansk og har kommentarspor.
Jeps det er med på dvdén men ikke på den danske blu ray
Det var sådan set det jeg startede med at konkludere, og ærgrer mig over :)
Collateral (11010) skrev:
Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Collateral (11010) skrev:
ja og jeg skrev tilbage at det er med på den engelske og amerikanske BD
Ja tror jeg også. Pointen fra zombieman er feset ind, men det ændrer ikke så meget på at den danske udgivelse altså IKKE har kommentarsporet. Så tror ikke den er så meget længere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Fra AxelMusic: Natural Born Killers (The Director's Cut) BD
Ikke nogen særlig billig løsning jeg der fik sat i stand, men jeg ville rigtig gerne have Uncut versionen på BD, og ikke den fesne klippede version som er tilgængelig på de danske BD hylder. Så nu er den landet (Efter LAAANG ventetid) og er faktisk ret lækker, med en relativt omfattende booklet, og tilsyneladende en smule ekstra lækkerier på selve skiven. Glæder mig til at få den i afspilleren på et eller andet tidspunkt. Den virkede i øvrigt medtaget af forsendelsen, men kan se det bare er etuiet, så det går nok.
#11021 zombieman 14 år siden
#11022 Collateral 14 år siden
#11023 zombieman 14 år siden
ja og jeg skrev tilbage at det er med på den engelske og amerikanske BD
#11024 Collateral 14 år siden
Men det hjælper jo ikke så meget.
#11025 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11026 Collateral 14 år siden
Ja tror jeg også. Pointen fra zombieman er feset ind, men det ændrer ikke så meget på at den danske udgivelse altså IKKE har kommentarsporet. Så tror ikke den er så meget længere.
#11027 Collateral 14 år siden
Natural Born Killers (The Director's Cut) BD
Ikke nogen særlig billig løsning jeg der fik sat i stand, men jeg ville rigtig gerne have Uncut versionen på BD, og ikke den fesne klippede version som er tilgængelig på de danske BD hylder. Så nu er den landet (Efter LAAANG ventetid) og er faktisk ret lækker, med en relativt omfattende booklet, og tilsyneladende en smule ekstra lækkerier på selve skiven. Glæder mig til at få den i afspilleren på et eller andet tidspunkt. Den virkede i øvrigt medtaget af forsendelsen, men kan se det bare er etuiet, så det går nok.
#11028 Benway 14 år siden
Touch of Evil (BD) :)
#11029 Kruse 14 år siden
Lækkert! Den åbningssekvens ser sikkert sprød ud i HD :)
#11030 Benway 14 år siden