Gravatar

#11021 zombieman 14 år siden

Collateral (11019) skrev:
zombieman (11018) skrev:
Collateral (11010) skrev:
evermind (11008) skrev:
Fra Amazon:

The Frighteners - BD

Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.

Fed film i øvrigt :D

Kommentarsporet er optaget til directors cut som er med på den engelske og amerikanske udgave men ikke den danske

Det kan ikke passe. Min danske DVD udgivelse (dir. cut) er dansk og har kommentarspor.

Jeps det er med på dvdén men ikke på den danske blu ray
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#11022 Collateral 14 år siden

zombieman (11021) skrev:
Jeps det er med på dvdén men ikke på den danske blu ray

Det var sådan set det jeg startede med at konkludere, og ærgrer mig over :)

Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11023 zombieman 14 år siden

Collateral (11022) skrev:
Det var sådan set det jeg startede med at konkludere, og ærgrer mig over :)

ja og jeg skrev tilbage at det er med på den engelske og amerikanske BD
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#11024 Collateral 14 år siden

zombieman (11023) skrev:
ja og jeg skrev tilbage at det er med på den engelske og amerikanske BD

Men det hjælper jo ikke så meget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11025 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg tror I taler ret meget forbi hinanden. :)
Gravatar

#11026 Collateral 14 år siden

utyske (11025) skrev:
Jeg tror I taler ret meget forbi hinanden. :)

Ja tror jeg også. Pointen fra zombieman er feset ind, men det ændrer ikke så meget på at den danske udgivelse altså IKKE har kommentarsporet. Så tror ikke den er så meget længere.
Gravatar

#11027 Collateral 14 år siden

Fra AxelMusic:
Natural Born Killers (The Director's Cut) BD

Ikke nogen særlig billig løsning jeg der fik sat i stand, men jeg ville rigtig gerne have Uncut versionen på BD, og ikke den fesne klippede version som er tilgængelig på de danske BD hylder. Så nu er den landet (Efter LAAANG ventetid) og er faktisk ret lækker, med en relativt omfattende booklet, og tilsyneladende en smule ekstra lækkerier på selve skiven. Glæder mig til at få den i afspilleren på et eller andet tidspunkt. Den virkede i øvrigt medtaget af forsendelsen, men kan se det bare er etuiet, så det går nok.
Gravatar

#11028 Benway 14 år siden

Et styk noir-awesomeness fra Amazon.co.uk.:

Touch of Evil (BD) :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#11029 Kruse 14 år siden

Benway (11028) skrev:
Et styk noir-awesomeness fra Amazon.co.uk.:

Touch of Evil (BD) :)

Lækkert! Den åbningssekvens ser sikkert sprød ud i HD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11030 Benway 14 år siden

#11029 Jeg har lige smugkikket og ja, den ser jo ganske forrygende ud. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: