Gravatar

#11011 Broomie 14 år siden

Fra Amazon.co.uk
Avatar - Limited Edition Steelbook
The Lion King
The Lincoln Lawyer

Alle på BD
Gravatar

#11012 Thomsen 14 år siden

Fra amazon market place:

Creepy Archives - volume 5 (21-25)

Fra diabolikdvd.com:

Intruder - Director's Cut - BD/dvd-combo + limited edition workprint dvd-r #258/ 500.

Den sidste er en specialbestilling, fordi den kun kan købes direkte fra Synapse Entertainment, som dog ikke sender til udlandet. Jeg fik heldigvis Diabolik til at lege mellemmand.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11013 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jura Parken (BD)

Nu med ekstra mange advokater i HD.
Gravatar

#11014 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

utyske (11013) skrev:
Jura Parken (BD)

Nu med ekstra mange advokater i HD.

Bliver de alle spist i denne udgave, eller er dinosaurne blevet udskiftet med walkie-talkies for at nedtone volden?
Gravatar

#11015 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

The Dude (11014) skrev:
eller er dinosaurne blevet udskiftet med walkie-talkies for at nedtone volden?

Jeg tror, at dinoerne er blevet udskiftet med ewoks.
Gravatar

#11016 Wangsgaard 14 år siden

fra Amazon.co.uk
Jurassic Park- Ultimate Trilogy (BD)

Fra HMV
Fanboys
Pineappel Express
Bridesmaides (BD)

Beatles- Let it be
Bealtes - Revolver
Beatles - Rubber Soul
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#11017 Kruse 14 år siden

Wangsgaard (11016) skrev:
Pineappel Express

Nice! Du må meget gerne skrive en anmeldelse af den når du får den set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11018 zombieman 14 år siden

Collateral (11010) skrev:
evermind (11008) skrev:
Fra Amazon:

The Frighteners - BD

Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.

Fed film i øvrigt :D

Kommentarsporet er optaget til directors cut som er med på den engelske og amerikanske udgave men ikke den danske

Lick my plate you dog dick
Gravatar

#11019 Collateral 14 år siden

zombieman (11018) skrev:
Collateral (11010) skrev:
evermind (11008) skrev:
Fra Amazon:

The Frighteners - BD

Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.

Fed film i øvrigt :D

Kommentarsporet er optaget til directors cut som er med på den engelske og amerikanske udgave men ikke den danske

Det kan ikke passe. Min danske DVD udgivelse (dir. cut) er dansk og har kommentarspor.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11020 evermind 14 år siden

Jeg er desværre ikke hjemme, så jeg kan tjekke min (engelske) udgivelse, og det er vist lidt svært at finde bagsidescans af denne på nettet? Men håber da, man ikke har droppet kommentarsporet på BD'en ...

Men ja, rigtig fed film, som jeg efterhånden har anskaffet en del gange. Først gang straks da den udkom på VHS (var stor fan af Braindead, så måtte have fat i denne lige så snart den kom), dernæst på DVD. Denne var jeg så dum nok til at låne ud til en person, som lånte den videre til en, han ikke kunne få den tilbage fra. Så han måtte stikke mig de 200 kr., den kostede på det tidspunkt, hvorefter jeg genanskaffede den. Senere skiftede jeg den så ud med DC-udgaven og nu - endelig - BD'en. Puha ... Men jeg fortryder intet! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: