For dem der ikke aner hvad det er, så er det to numre af de danske udgivelser af X-Men. Med de to numre, er jeg 7 numre fra at have en komplet samling af 160 danske X-Men-blade.
Fedt.. At komme tættere og tættere på sit mål, er så vigtigt og en fed følelse for enhver samler. Har du dem i plastlommer eller stående i æsker?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Fedt.. At komme tættere og tættere på sit mål, er så vigtigt og en fed følelse for enhver samler. Har du dem i plastlommer eller stående i æsker?
Nope, ikke endnu. Jeg har en plan om at købe kasser og nogle plastlommer til dem i starten af næste år, også til nogle af mine andre tegneserier, bl.a. min komplette samling af danske Star Wars-blade, som efterhånden er forholdsvis slidte.
Modtog i dag et par lækre udgivelser til min bog samling fra Amazon.Uk :
The Complete Works of William Shakespeare, (Barnes & Noble, Hardcover) Jules Verne : Seven Novels - (Barnes & Noble, Hardcover) Charles Dickens : Five Novels - (Barnes & Noble, Hardcover)
The Collected Novels of The Brontë Sisters - (Wordworth Library Collection, Hardcover)
Grindhouse - The Sleaze Filled Saga of an Exploitation Double Feature, (Hardcover)
På Amazon.com er der lagt billeder op fra Tarantino & Rodrigiuez bogen, som er et must own for fans af de to instruktører. Super cool udgivelse!
#11111 evermind 14 år siden
#11112 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11113 Bony 14 år siden
3 x Steen & Stoffer bøger til kærestens samling (af de udgåede sager)
.. og vigtigst af alt; Preacher Book 1 til MIN samling. :-P
#11114 Bony 14 år siden
#11115 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Nope, ikke endnu. Jeg har en plan om at købe kasser og nogle plastlommer til dem i starten af næste år, også til nogle af mine andre tegneserier, bl.a. min komplette samling af danske Star Wars-blade, som efterhånden er forholdsvis slidte.
#11116 HelmerJ 14 år siden
En bekræftelse på jeg har en billet til Metallica i Horsens.
#11117 Sweetiebellefan 14 år siden
Dirch
Kung Fu Panda 2
Biler 2
Harry Potter og Dødsregalierne: Del 2
#11118 Kermit 14 år siden
Bruce Springsteen & the E Street Band - London Calling, Live in Hyde Park
Das Boot
Begge BD.
#11119 tiany 14 år siden
Nice - den er også fed.
#11120 NightHawk 14 år siden
The Complete Works of William Shakespeare, (Barnes & Noble, Hardcover)
Jules Verne : Seven Novels - (Barnes & Noble, Hardcover)
Charles Dickens : Five Novels - (Barnes & Noble, Hardcover)
The Collected Novels of The Brontë Sisters - (Wordworth Library Collection, Hardcover)
Grindhouse - The Sleaze Filled Saga of an Exploitation Double Feature, (Hardcover)
På Amazon.com er der lagt billeder op fra Tarantino & Rodrigiuez bogen, som er et must own for fans af de to instruktører. Super cool udgivelse!
http://www.amazon.com/Grindhouse-Sleaze-filled-Exp...
Fra The Book Depositary :
Jane Eyre - BBC Tv-serien fra 2006
------------------------------
Thumbs up for et super køb!
Hvis du ikke har set filmen før, så har du virkelig noget at glæde dig til. :)