Hvis du ikke har set filmen før, så har du virkelig noget at glæde dig til. :)
Det var med din liste i tankerne, jeg slog til, da jeg faldt over den til 25 kr. i Netto. Mindes noget om måske at have set den som ganske ung, eller også var det tv-serien ...? Glæder mig i hvert fald. :)
Fra Amazon:
Captain America: The First Avenger - BD+DVD Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection - BD Scott Pilgrim vs. The World + Shaun of the Dead + Hot Fuzz Boxset - BD
Nu håber jeg bare, min Zombie-BD også snart kommer fra Axel ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det var med din liste i tankerne, jeg slog til, da jeg faldt over den til 25 kr. i Netto.
Dejligt at høre at du er blevet inspireret af min top 200 liste. :)
evermind (11121) skrev:
Mindes noget om måske at have set den som ganske ung, eller også var det tv-serien ...? Glæder mig i hvert fald. :)
Tv-serien var nu faktisk også rigtig god, (jeg fulgte trofast med i serien, da den blev vist i starten af 90'erne), og fangede skuespillet, stemningen, samt konflikterne imellem karakterene fra den gamle film meget overbevisende. Så derfor er det også nemt at blande filmen og tv-serien sammen, da de ligger meget tæt op af hinanden. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
I gør det sgu ikke nemt at modstå en Kubrick BD box! Selvom jeg har dem alle på dvd i en dejlig tinboks bliver jeg jo også nød til at eje dem på blå! Så nu køber jeg den sgu.
I gør det sgu ikke nemt at modstå en Kubrick BD box! Selvom jeg har dem alle på dvd i en dejlig tinboks bliver jeg jo også nød til at eje dem på blå! Så nu køber jeg den sgu.
Sådan! :D Har også nogle stykker på henholdsvis DVD og BD. Men ville gerne have dem samlet (plus det faktum at min 2001 er sampakket med "No Reservations", hvilket jo slet ikke holder.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Sådan! :D Har også nogle stykker på henholdsvis DVD og BD. Men ville gerne have dem samlet (plus det faktum at min 2001 er sampakket med "No Reservations", hvilket jo slet ikke holder.)
Ja det holder jo slet ikke at have en sampak med Kubrick, og vel også en meget underlig sampak med de to film.
#11121 evermind 14 år siden
Det var med din liste i tankerne, jeg slog til, da jeg faldt over den til 25 kr. i Netto. Mindes noget om måske at have set den som ganske ung, eller også var det tv-serien ...? Glæder mig i hvert fald. :)
Fra Amazon:
Captain America: The First Avenger - BD+DVD
Stanley Kubrick: Visionary Filmmaker Collection - BD
Scott Pilgrim vs. The World + Shaun of the Dead + Hot Fuzz Boxset - BD
Nu håber jeg bare, min Zombie-BD også snart kommer fra Axel ... :)
#11122 Collateral 14 år siden
Har jeg også lige modtaget den anden dag. Ret lækkert udseende set.
Misundelse er en grim ting... men for den da hvor gad jeg godt eje de tre film på BD.
#11123 evermind 14 år siden
Yeah - også fedt, der hører en bog med til Kubrick-boksen. Det havde jeg ikke lige set komme. :)
Edgar Wright-boksen er i øvrigt ret billig på Amazon, hvis det er. :)
#11124 Collateral 14 år siden
Troede først at det var en separat DVD/BD med Kubrick dokumentaren, men nej den ligger inde i resten af sættet. Men ja super lille bonus.
Gemmer den lige til senere i indkøbskurven. Prøver (som altid) med ikke at bruge for mange penge.
#11125 NightHawk 14 år siden
Dejligt at høre at du er blevet inspireret af min top 200 liste. :)
Tv-serien var nu faktisk også rigtig god, (jeg fulgte trofast med i serien, da den blev vist i starten af 90'erne), og fangede skuespillet, stemningen, samt konflikterne imellem karakterene fra den gamle film meget overbevisende. Så derfor er det også nemt at blande filmen og tv-serien sammen, da de ligger meget tæt op af hinanden. :)
#11126 Wangsgaard 14 år siden
#11127 Collateral 14 år siden
#11128 Wangsgaard 14 år siden
Ja det holder jo slet ikke at have en sampak med Kubrick, og vel også en meget underlig sampak med de to film.
Har denne som jeg har været ret glad for :)
#11129 evermind 14 år siden
#11130 Outbound Sith 14 år siden
12 Angry Men (Criterion DVD - har desværre ikke en regionsfri BD-afspiller)
Blow Out (Criterion DVD)
Moguls & Movie Stars: History of Hollywood (DVD - 7 timers TCM-dokumentar)
Og så er der vist dømt filmquiz! :D
Fox Mulder