Gravatar

#11141 Neranders 14 år siden

Wangsgaard (11136) skrev:
Det var billigt ! men jeg tror jeg køber pacific/band of BD combo på et tidspunkt :P

Har set et par afsnit af Band på blå og det er sådan et lækkert billede :D

Det var også min plan at købe combo'en på et tidspunkt, når det var blevet dens tur. Det var ikke meningen, at jeg skulle have købt noget, men til sådan en pris, hvordan kan man undgå et impulskøb? :)
Jeg er desværre midt i en eksamensperiode og har ikke rigtig adgang til en BD afspiller i juleferien, så der går nok lidt tid før jeg kan gå igang med Band of Brothers.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#11142 Åkepool 14 år siden

NightHawk (11137) skrev:
Depeche Mode - "Violator", (Remastered)

Kan kun bifalde det køb. Et af de allerbedste albums, fra mit absolutte favoritband.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11143 dyg 14 år siden

Jeg tog downtown for at købe julegaver, og kom hjem med en enkelt julegave... til mig selv :/

Fra 3:
Samsung Galaxy Nexus
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#11144 NightHawk 14 år siden

jessup (11140) skrev:
Det er lang tid siden jeg har set den men jeg kan forestille mig den falde i din smag. Den finurlige måde udenlandsrejsen er lavet på skyldes mangel på økonomiske midler.Donovan,Malkovich og Hershey er som altid gode.

Jeg har set filmen i biografen, men det er efterhånden mange år siden, så glæder mig til et gensyn. Husker den også som værende rigtig god med nogle fremragende præstationer og en meget dyster men smuk billedside a'la den som Jane Campion benyttede sig af i "The Piano". :)

Åkepool (11142) skrev:
Kan kun bifalde det køb. Et af de allerbedste albums, fra mit absolutte favoritband.

Tak! :) Og jeg er desuden helt enig med dig i, at det er et af deres bedste albums. Måske endda det bedste de har lavet ud over "Ultra" og "Music For The Masses", hvis du spørger mig. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11145 Åkepool 14 år siden

NightHawk (11144) skrev:
Måske endda det bedste de har lavet ud over "Ultra" og "Music For The Masses", hvis du spørger mig. :)

Det er tæt på at være det bedste, men jeg er nu en sucker for "Black celebration". Så de to albums på en delt førsteplads :)
Og derefter "101", "Music for the masses" og "Songs of faith and devotion".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11146 evermind 14 år siden

Fra Axel:

Posse - BD
Street Trash: Special Two-Disc Meltdown Edition
Zombie: 2-Disc Ultimate Edition - BD
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11147 Thomsen 14 år siden

#46 - Nice! Jeg glemte helt at svare din sms. Jeg er spændt på at høre, hvad du synes om den nye udgave. Jeg har foreløbigt kun bestilt City of the Living Dead BD'en selv.

Jeg fik lidt godt og blandet i dag...

Fra QXL:

Dødens gab DK-plakat

Fra screenarchives.com:

Fright Night BD (trykt i et begrænset oplag på 3000 eksemplarer)

Og så kom der også et par fagbøger fra amazon.com:

Sumner, Miller: Feature & Magazine Writing
Briefel, Miller: Horror After 9/11

Både Fright Night og bøgerne strøg direkte gennem tolden. Mine sidste pakker fra (amerikanske) amazon.com har af en eller anden grund været sendt via Tyskland, så det kan godt være, at man skal holde øje med det. Det ville da være dejligt, hvis amazon.com var gået hen og blevet toldsikre. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#11148 misuma 14 år siden

Jeg forudsiger at Super 8 bliver købt senere i dag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11149 Corgan 14 år siden

Fra HMV... tror jeg nok:
Rise Of The Planets Of The Apes - steelbook - BD
Gravatar

#11150 misuma 14 år siden

Super 8 er købt fra BB...gratis musemåtte fulgte med...yup.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: