Modtog i da den anden pakke med blandet guf jeg havde bestilt fra Amazon.Uk :
H.G. Wells Classic Collection, Vol. 1 - (Hardcover) H.G. Wells Classic Collection, Vol. 2 - (Hardcover) The Adventures of Huckleberry Finn & Other Novels - (Barnes & Noble, Hardcover) The Portrait Of a Lady - (Collector's library, Hardcover) Little Women - (Oxford Children's Classic, Hardcover) Investigating Firefly & Serenity : Joss Whedon's World Beyonds - (Paperback)
Madonna - "Erotica", (Explicit Lyrics Version) Madonna - "Bedtime Stories" Depeche Mode - "Violator", (Remastered) Depeche Mode - "Ultra", (Remastered) Tegan & Sara - "Get Along", (Helt nyt livealbum + DVD med 3 Dokumentarfilm)
Alice In Wonderland - 60'th Anniversary Edition Alice : Welcome To a Whole New Wonderland, (Et moderne reboot som mini Tv-serie) The Nightmare Before Christmas - Collectors Edition The Portrait Of a Lady, (Nicole Kidman) Little Women - Collectors Edition The Muppet Christmas Carol - Annivesary Edition Torchwood : Miracle Day - Sæson 4
Fra All Your Music :
Tegan & Sara - "The Con", Special Edition
Købte dette album igen udelukkede pga. den ekstra making of dokumentar der følger med.
Fra PlanetAxel :
Jane Eyre - 1996, (William Hurt & Charlotte Gainsbourg) Jane Eyre - 2011, (Mia Wasikowski & Michael Fassbender)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det er lang tid siden jeg har set den men jeg kan forestille mig den falde i din smag. Den finurlige måde udenlandsrejsen er lavet på skyldes mangel på økonomiske midler.Donovan,Malkovich og Hershey er som altid gode.
#11131 Kruse 14 år siden
Den lyder godt nok meget interessant! Kan du ikke skrive et par ord om den når du har fået det set, enten på filmz eller på facebook?
#11132 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder
#11133 Sweetiebellefan 14 år siden
#11134 Skeloboy 14 år siden
Sweet Sweetback's Baadasssss Song - begyndelsen på blaxploitation!
#11135 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#11136 Wangsgaard 14 år siden
Det var billigt ! men jeg tror jeg køber pacific/band of BD combo på et tidspunkt :P
Har set et par afsnit af Band på blå og det er sådan et lækkert billede :D
#11137 NightHawk 14 år siden
H.G. Wells Classic Collection, Vol. 1 - (Hardcover)
H.G. Wells Classic Collection, Vol. 2 - (Hardcover)
The Adventures of Huckleberry Finn & Other Novels - (Barnes & Noble, Hardcover)
The Portrait Of a Lady - (Collector's library, Hardcover)
Little Women - (Oxford Children's Classic, Hardcover)
Investigating Firefly & Serenity : Joss Whedon's World Beyonds - (Paperback)
Madonna - "Erotica", (Explicit Lyrics Version)
Madonna - "Bedtime Stories"
Depeche Mode - "Violator", (Remastered)
Depeche Mode - "Ultra", (Remastered)
Tegan & Sara - "Get Along", (Helt nyt livealbum + DVD med 3 Dokumentarfilm)
Alice In Wonderland - 60'th Anniversary Edition
Alice : Welcome To a Whole New Wonderland, (Et moderne reboot som mini Tv-serie)
The Nightmare Before Christmas - Collectors Edition
The Portrait Of a Lady, (Nicole Kidman)
Little Women - Collectors Edition
The Muppet Christmas Carol - Annivesary Edition
Torchwood : Miracle Day - Sæson 4
Fra All Your Music :
Tegan & Sara - "The Con", Special Edition
Købte dette album igen udelukkede pga. den ekstra making of dokumentar der følger med.
Fra PlanetAxel :
Jane Eyre - 1996, (William Hurt & Charlotte Gainsbourg)
Jane Eyre - 2011, (Mia Wasikowski & Michael Fassbender)
#11138 Skeloboy 14 år siden
#11139 Steffan Rasmussen 14 år siden
The Guard
#11140 jessup 14 år siden
Det er lang tid siden jeg har set den men jeg kan forestille mig den falde i din smag. Den finurlige måde udenlandsrejsen er lavet på skyldes mangel på økonomiske midler.Donovan,Malkovich og Hershey er som altid gode.