#11230 Hehe helt bestemt. Forresten fedt at se at du har Moonlighting på listen, selvom jeg godt nok kun har set de to første sæsoner, så har jeg sgu altid godt kunne lide den. Måske skulle jeg få mig taget sammen til at købe hele serien engang.
iPad taske Giordano Perfumen Diesel - Only The Brave Bogen Metro 2033 Gaspatron til Sodastream (Inside joke)
Jeg sørgede for at sønnike fik Disney Kinect, Mario 3D, Skylander og en hulens masse Lego...alt sammen ting jeg hjertens gerne vil hjælpe med at udforske, hehe.
Diesel duft - Only The Brave 1000 kr. til nyt tøj som købes til januarudsalg Sokker Maleri af en veninde Tur/retur flybillet til Dubai inkl. lidt lommepenge En Columbia Titanium t-shirt Køkken si af julemanden
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Heller ikke nogen filmrelaterede gaver til mig i år:
Aqua di Gio - Deodorant gavesæt 2x ID voks 3 styks trøjer + en skjorte Sølvskeen (Enorm kogebog) Portvin - Burmester Colheita 1996 (en ganske udmærket portvin) En billet til Mick Øgendahls kommende stand-up show "Spas" En billet til Anders Matthesens kommende stand-up show "Anders"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg fik The Sopranos - the complete series og True Grit på Blu-Ray. Derudover fik jeg et par flasker klar Brøndum, så jeg kan gå igang med at lave nogle lækre kryddersnapse :)
Il giustiziere Il diavolo nel cervello Spasmo Gli occhi freddi della paura Milano odia: la polizia non puo' sparare Senza sapere niente di lei La banda J.S.: Cronaca criminale del far west Le pistole non discutono Hornets' Nest
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Aaaah, så er gæsterne taget hjem, og hele lejligheden er blevet rengjort. Så mangler jeg kun at støvsuge og vaske gulv, men det må vente til i morgen.
Aftenens gaveregn bød ikke på så meget filmrelateret:
2 x Melancholia (Blu-ray) "Disney: The first 100 years" (bog) "Se på mig" af Kirsten Hammann (bog) "Sumobrødre" af Morten Ramsland (bog) "Himmelherren" af Kenneth Bøgh Andersen (bog) Raadvad Royal Baguettekniv Royal Copenhagen Function Krus Jamie Oliver Sautepande Aida Cool Bestik James Blake (CD)
#11231 samcro 14 år siden
#11232 Skeloboy 14 år siden
Det er favoriten :)
#11233 Broomie 14 år siden
iPad 2
Alt mellem himmel og jord til lejligheden, alt fra piet hein lysestager til en brødrister
God ulden trøje
Dufte
Skjorte
Ny computer taske
#11234 misuma 14 år siden
iPad taske Giordano
Perfumen Diesel - Only The Brave
Bogen Metro 2033
Gaspatron til Sodastream (Inside joke)
Jeg sørgede for at sønnike fik Disney Kinect, Mario 3D, Skylander og en hulens masse Lego...alt sammen ting jeg hjertens gerne vil hjælpe med at udforske, hehe.
#11235 tiany 14 år siden
Tallerkner (til det sæt jeg samler på)
Elpisker
Penge
Ipad2 + cover
#11236 Neranders 14 år siden
Diesel duft - Only The Brave
1000 kr. til nyt tøj som købes til januarudsalg
Sokker
Maleri af en veninde
Tur/retur flybillet til Dubai inkl. lidt lommepenge
En Columbia Titanium t-shirt
Køkken si af julemanden
"That's rough, buddy."
#11237 Kruse 14 år siden
Aqua di Gio - Deodorant gavesæt
2x ID voks
3 styks trøjer + en skjorte
Sølvskeen (Enorm kogebog)
Portvin - Burmester Colheita 1996 (en ganske udmærket portvin)
En billet til Mick Øgendahls kommende stand-up show "Spas"
En billet til Anders Matthesens kommende stand-up show "Anders"
#11238 sluppermand 14 år siden
#11239 Tenebrae 14 år siden
Filmårbogen 2011
Uldsweater
Samt en stak Ennio Morricone-soundtracks:
Il giustiziere
Il diavolo nel cervello
Spasmo
Gli occhi freddi della paura
Milano odia: la polizia non puo' sparare
Senza sapere niente di lei
La banda J.S.: Cronaca criminale del far west
Le pistole non discutono
Hornets' Nest
#11240 Herrguth 14 år siden
Aftenens gaveregn bød ikke på så meget filmrelateret:
2 x Melancholia (Blu-ray)
"Disney: The first 100 years" (bog)
"Se på mig" af Kirsten Hammann (bog)
"Sumobrødre" af Morten Ramsland (bog)
"Himmelherren" af Kenneth Bøgh Andersen (bog)
Raadvad Royal Baguettekniv
Royal Copenhagen Function Krus
Jamie Oliver Sautepande
Aida Cool Bestik
James Blake (CD)