Kung Fu Panda 2 - BD+DVD Metropolis (mandelgaven) Riskoger (som skal byttes til noget andet godt, da jeg har en i forvejen) og ikke mindst: 2½ timers luksus spa-oplevelse for 2 personer
Det sidste glæder jeg mig meget til, da det ikke er nogen hemmelighed, at jeg generelt er dårlig til at passe på mig selv, bøvler med psoriasis og i øvrigt går rundt med alt for mange spændinger.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Scarface - Cigarbox - BD. Scarface - Cigarbox - BD (så er der lige en bytter til 250,- film i Stereo studio). X-Men - The Ultimate collection BD (den med alle 5 X-men film).
Bøger: Film 1977 Film 1978 Film 1979 Film 1980 Film 1982 Film 1983 og selvfølgelig Film 2011
So, at last we meet for the first time for the last time.
- Melancholia (Blu-Ray) - Exit through the gift shop (Blu-Ray) - X-men: First Class (Blu-Ray) - Tree of Life (Blu-Ray) - Mad Men sæson 3 (DVD) - Dexter sæson 1 (DVD) - Narnia: Løven, heksen og gaderopeskabet (Bog) - Narnia: Morgenvandrenes rejse (Bog) - Sport-sokker x 2 - Lidt penge.
Derudover fik jeg Melancholia og Mad men sæson 3 igen hvilket betyder at der også et lidt at bytte.
En rigtig fin juleaften både på gave, mad og hyggefronten :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Har ikke lige fået købt så meget her på det sidste men det blev da til lidt juleaften
Fra Amazon - julegaver til husbonden Torn Curtain (dvd) Frenzy (dvd) Marnie (dvd)
Ikke-filmrelateret:
Coldplay - Mylo Xyloto Bøger om børn Øreringe Parfume Gaveæske med lækkerier fra Body Shop (nej, det er ikke en Zombie-snackbutik) Gavekort på forkælelse, massage og 3 retters middag - af en veninde ;)
Fra min livmoder
Baby
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11241 Steffan Rasmussen 14 år siden
Aftager gerne den ene :-)
#11242 Skeloboy 14 år siden
#11243 evermind 14 år siden
Kung Fu Panda 2 - BD+DVD
Metropolis (mandelgaven)
Riskoger (som skal byttes til noget andet godt, da jeg har en i forvejen)
og ikke mindst:
2½ timers luksus spa-oplevelse for 2 personer
Det sidste glæder jeg mig meget til, da det ikke er nogen hemmelighed, at jeg generelt er dårlig til at passe på mig selv, bøvler med psoriasis og i øvrigt går rundt med alt for mange spændinger.
#11244 Åkepool 14 år siden
Scarface - Cigarbox - BD.
Scarface - Cigarbox - BD (så er der lige en bytter til 250,- film i Stereo studio).
X-Men - The Ultimate collection BD (den med alle 5 X-men film).
Bøger:
Film 1977
Film 1978
Film 1979
Film 1980
Film 1982
Film 1983
og selvfølgelig
Film 2011
#11245 Steffan Rasmussen 14 år siden
Pineapple Express (BD)
Les aventures extraordinaires d'Adèle Blanc-Sec (BD)
James and the Giant Peach (BD)
#11246 Twister 14 år siden
- Melancholia (Blu-Ray)
- Exit through the gift shop (Blu-Ray)
- X-men: First Class (Blu-Ray)
- Tree of Life (Blu-Ray)
- Mad Men sæson 3 (DVD)
- Dexter sæson 1 (DVD)
- Narnia: Løven, heksen og gaderopeskabet (Bog)
- Narnia: Morgenvandrenes rejse (Bog)
- Sport-sokker x 2
- Lidt penge.
Derudover fik jeg Melancholia og Mad men sæson 3 igen hvilket betyder at der også et lidt at bytte.
En rigtig fin juleaften både på gave, mad og hyggefronten :)
#11247 NightHawk 14 år siden
Fra mine forældre : Huset På Christianshavn - Den Komplette Samling Box, (DVD)
Fra min super cool lillesøster : Melancholia, (BD)
Og så en fælles gave, som var en rigtig fed overraskelse.
Judy : A Legendary Film Career - Biografi/Hardcover, (bog)
http://www.amazon.co.uk/Judy-Legendary-Career-John...
En fremragende biografi der er fyldt med spændende anekdoter, samt mega flotte billeder og plakater fra hele karrieren. Yay! :)
#11248 wimmie 14 år siden
Fra Amazon - julegaver til husbonden
Torn Curtain (dvd)
Frenzy (dvd)
Marnie (dvd)
Ikke-filmrelateret:
Coldplay - Mylo Xyloto
Bøger om børn
Øreringe
Parfume
Gaveæske med lækkerier fra Body Shop (nej, det er ikke en Zombie-snackbutik)
Gavekort på forkælelse, massage og 3 retters middag - af en veninde ;)
Fra min livmoder
Baby
#11249 misuma 14 år siden
#11250 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
http://phandroid.s3.amazonaws.com/wp-content/uploa...