Jeg havde ellers planlagt, at jeg ikke ville erhverve den før den faldt til en hund eller derunder, da det ikke er så længe siden jeg har set den, men en intro-pris på 150kr kunne jeg ikke stå for..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har de sidste par dage modtaget et par pakker fra Amazon.UK :
Bøger:
The Complete Fairy Tales of H.C. Andersen - Hardcover, (Wordsworth Collection) The Complete Fairy Tales of Brothers Grimm - Hardcover, (Wordsworth Collection) The Selected Works of Virginia Wolf - Hardcover, (Wordsworth Collection)
The Count of Monte Cristo - Hardcover, (Barnes & Noble) The Scarlet Letter - Hardcover, (Barnes & Noble) H.P. Lovecraft, The Complete Fiction - Hardcover, (Barnes & Noble)
The Arabian Nights - Hardcover, (Leather Bound) The Great Gatsby - Hardcover, (Penguin Classics) Bram Stokers Dracula - Hardcover, (Intervisual Books) Don Quixote - Hardcover, (Walker Illustrated Classics)
The Art of Ray Harryhausen - (Hardcover) You Couldn't Ignore Me If You Tried : The Brat Pack and John Hughes... - (Hardcover) John Hughes and Eighties Cinema - Paperback Kirk Douglas, biografi : Lets face It, 90 Years of Living, Loving, and Learning - (Hardcover) Madonna, biografi : 1958-2010 - (Hardcover) http://www.amazon.co.uk/gp/product/144630177X
Film:
Ray Harryhausen Collection Box:
"20 Million Miles To Earth" "Earth vs. The Flying Saucers" "It Came From Beneath the Sea"
Classic Sci-Fi Collection Box:
"Creature From The Black Lagoon" "The Incredible Shrinking Man" "This Island Earth" "Tarantula" "The Thing From Another World" "It Came from Outer Space" "Invasion Of The Body Snatchers"
Musik:
Kylie Minogue - "The Albums 2000-2010", Box Set Tina Dicow - "Welcome Back Color", 2 Disc
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#11301 Kruse 14 år siden
The Trip (tv-serien)
Attack the Block
X-Men: First Class
#11302 Skeloboy 14 år siden
Nej, ikke Clinten, John Hustons...mmm...mere Audrey Hepburn :)
#11303 HonoDelLoce 14 år siden
Rise of the Planet of Apes (BD)
Jeg havde ellers planlagt, at jeg ikke ville erhverve den før den faldt til en hund eller derunder, da det ikke er så længe siden jeg har set den, men en intro-pris på 150kr kunne jeg ikke stå for..!
#11304 misuma 14 år siden
#11305 NightHawk 14 år siden
Bøger:
The Complete Fairy Tales of H.C. Andersen - Hardcover, (Wordsworth Collection)
The Complete Fairy Tales of Brothers Grimm - Hardcover, (Wordsworth Collection)
The Selected Works of Virginia Wolf - Hardcover, (Wordsworth Collection)
The Count of Monte Cristo - Hardcover, (Barnes & Noble)
The Scarlet Letter - Hardcover, (Barnes & Noble)
H.P. Lovecraft, The Complete Fiction - Hardcover, (Barnes & Noble)
The Arabian Nights - Hardcover, (Leather Bound)
The Great Gatsby - Hardcover, (Penguin Classics)
Bram Stokers Dracula - Hardcover, (Intervisual Books)
Don Quixote - Hardcover, (Walker Illustrated Classics)
The Art of Ray Harryhausen - (Hardcover)
You Couldn't Ignore Me If You Tried : The Brat Pack and John Hughes... - (Hardcover)
John Hughes and Eighties Cinema - Paperback
Kirk Douglas, biografi : Lets face It, 90 Years of Living, Loving, and Learning - (Hardcover)
Madonna, biografi : 1958-2010 - (Hardcover)
http://www.amazon.co.uk/gp/product/144630177X
Film:
Ray Harryhausen Collection Box:
"20 Million Miles To Earth"
"Earth vs. The Flying Saucers"
"It Came From Beneath the Sea"
Classic Sci-Fi Collection Box:
"Creature From The Black Lagoon"
"The Incredible Shrinking Man"
"This Island Earth"
"Tarantula"
"The Thing From Another World"
"It Came from Outer Space"
"Invasion Of The Body Snatchers"
Musik:
Kylie Minogue - "The Albums 2000-2010", Box Set
Tina Dicow - "Welcome Back Color", 2 Disc
#11306 Castanea 14 år siden
H.C. Andersen på engelsk! Hvorfor?
#11307 evermind 14 år siden
Eller for nu at spørge på en mere passende måde: Why???
#11308 NightHawk 14 år siden
Blot fordi jeg synes det kunne være sjovt/interessant at læse den engelske oversættelse. Der er skam intet større mysterium i det. :)
#11309 Steffan Rasmussen 14 år siden
Another Year
En Familie
Brighton Rock
Alle BD.
#11310 evermind 14 år siden
Asian boka: Crouching Tiger + Hidden Dragon + Hero + House of Flying Daggers
Min nabo John Turturro