Edit: ikke at jeg skal være så kæphøj, det er ikke så længe siden, jeg købte Collector's Edition af det nye Batman-spil og har bødet en del for en Collector's Edition af StarCraft 2 også... som jeg i øvrigt også har tre forskellige udgaver af.
Jeg har overvejet det, det skal jeg gerne indrømme, men jeg er kommet frem til, at jeg sikkert ikke kommer til at spille Diablo III så meget, efter jeg prøvede demoen, så jeg springer CE'eren over. :)
Helt bestemt! Der var jo udsalg i Hmv så det kunne jeg jo ikke modstå.
Glæder mig især til at se Kingdom og heaven, da jeg kun har set biografudgaven. Så er City of god en af mine yndlings film så glæder mig til et gensyn på blå. :)
Har du så selv fået købt flere Black Keys albums som jeg sagde du skulle?
Glæder mig især til at se Kingdom og heaven, da jeg kun har set biografudgaven. Så er City of god en af mine yndlings film så glæder mig til et gensyn på blå. :)
+1 Endnu en der forhåbentlig ser lyset i den fantastiske film.... I forhold til bioudgaven
#11311 tiany 14 år siden
Hmmmm det er vist tale om en speciel edition
#11312 HelmerJ 14 år siden
Tror I man kan følge handlingen selvom man ikke har set de 2 første?
#11313 misuma 14 år siden
Snildt. 3'eren er egentlig blot et resumé af de to første. Ikke at jeg aner noget om hudfilm...naturligvis.
-----------------
Jeg ignorerede mine urgamle instinkter og købte
A Hobo With A Shotgun samt My Soul To Take via BBBB.
Om ikke andet kan disse bruges som komedier.
#11314 Kiksmann 14 år siden
HUSK Diablo 3 Collectors: http://www.coolshop.dk/catalog/product/55800-diabl...
Et klart must have :)
#11315 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Jeg har overvejet det, det skal jeg gerne indrømme, men jeg er kommet frem til, at jeg sikkert ikke kommer til at spille Diablo III så meget, efter jeg prøvede demoen, så jeg springer CE'eren over. :)
Men USB-dimsen er über-cool. :D
#11316 Wangsgaard 14 år siden
The Black Keys - El Camino
Kingdom of Heaven - Directors cut (BD)
This is Spinal Tap (BD)
In Bruges (BD)
City of God (BD)
#11317 Kruse 14 år siden
#11318 Wangsgaard 14 år siden
Helt bestemt! Der var jo udsalg i Hmv så det kunne jeg jo ikke modstå.
Har du så selv fået købt flere Black Keys albums som jeg sagde du skulle?
#11319 Kruse 14 år siden
Nope, ikke endnu :)
#11320 tiany 14 år siden
+1
Endnu en der forhåbentlig ser lyset i den fantastiske film.... I forhold til bioudgaven