#11325 - Jeg så den også for et par dage siden, og havde samme oplevelse af filmen som dig. En gedigen omgang, men ikke en film, der gjorde det store indtryk på mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11325 - Jeg så den også for et par dage siden, og havde samme oplevelse af filmen som dig. En gedigen omgang, men ikke en film, der gjorde det store indtryk på mig.
Jep. :) Man havde bestemt følelsen af, at der var noget potentiale, men det var, som om monsteret og hele tredje akt blev lidt for fladt og ligegyldigt. Lidt for klichéfyldt var filmen nok også. Så endte det i stedet med, at jeg lagde mærke til lens flare, som kom konstant. Ellers ikke tit, jeg bruger tid på sådan nogle detaljer, men jeg synes godt nok, der var lens flare hele tiden - så meget at det blev irriterende.
Pas nu på ikke JJ abrams største fan finder jer, og giver jer en enkelt billet til bankebøf! :P (ericmase)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11321 Wangsgaard 14 år siden
Ellers kan jeg måske hjælpe lidt på det næste gang vi ses :)
Ja du har snakket så meget om den, så nu skal den ses :)
#11322 Åkepool 14 år siden
Senna - BD.
Hereafter - BD.
The Adjustment bureau - BD.
Morning glory - BD.
Sandheden om mænd - BD.
Baby surprise (The Switch).
Monsters.
Kongens store tale.
#11323 HonoDelLoce 14 år siden
Der Untergang
28 Days Later
Og derefter fortalte et lille rødt talt i øverste hjørne af skærmen i My Movies mig, at min BD-samling nu har rundet 400 udgivelser! :)
#11324 Batsy 14 år siden
#11325 MMB 14 år siden
#11326 dyg 14 år siden
#11327 MMB 14 år siden
Jep. :) Man havde bestemt følelsen af, at der var noget potentiale, men det var, som om monsteret og hele tredje akt blev lidt for fladt og ligegyldigt. Lidt for klichéfyldt var filmen nok også. Så endte det i stedet med, at jeg lagde mærke til lens flare, som kom konstant. Ellers ikke tit, jeg bruger tid på sådan nogle detaljer, men jeg synes godt nok, der var lens flare hele tiden - så meget at det blev irriterende.
#11328 Batsy 14 år siden
Pas nu på ikke JJ abrams største fan finder jer, og giver jer en enkelt billet til bankebøf! :P (ericmase)
#11329 HonoDelLoce 14 år siden
Det skulle være iiiiiiiiiiiiih så sundt for øjnene - I don't really care, men det ser HAMMER godt ud!
#11330 MOVIE1000 14 år siden
CDON
The Pacific (BD)
24 Timer sæson 1-7 + filmen
Star Trek 1-10 (BD)
Oz hele serien
The Wire hele serien
Stargate SGU sæson 1
Elgiganten
Rome hele serien (BD)
Expert
Abernes Planet box (BD)