Kan du mig på, hvor godt "smart tv" funktionen virker, er det til, at finde ud af :) ?
Altså, det er ekstremt nemt at finde ud af, sådan set.
Og så bruger jeg det mere end jeg havde regnet med, da jeg både er kunde hos Viasat og Canal Digital, og de begge har apps ude til Samsungs SmartTV-platform, der gør det muligt at bruge deres web-tjenester (se serier, film, sport osv, uafhængigt af TV-guidens sendetidspunkter :) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kan du mig på, hvor godt "smart tv" funktionen virker, er det til, at finde ud af :) ?
Og så bruger jeg det mere end jeg havde regnet med, da jeg både er kunde hos Viasat og Canal Digital, og de begge har apps ude til Samsungs SmartTV-platform, der gør det muligt at bruge deres web-tjenester (se serier, film, sport osv, uafhængigt af TV-guidens sendetidspunkter :) ).
Transformer Mechtech figur, Rune Klan Blå Show, nye cd'er fra Surfact og Lenny Kravitz, T-shirts og klistermærker fra det nye spil Saint Row, kasteboomerang som set i spillet Rage, Professor Layton til DS'en, Move Benders til PS3 og Razer's Blackwidow gaming keyboard Battlefield 3 Collectors Edition.
#11391 Kiksmann 14 år siden
#11392 HonoDelLoce 14 år siden
#11393 MMB 14 år siden
Awesome forhandler!
#11394 Broomie 14 år siden
Total Recall - Steelbook 30,-
War og the Worlds 20,-
Arlington Road 10,-
Extras, sæson 1 50,-
#11395 knipsknips 14 år siden
Kæmpe LIKE ! :)
Glæder mig til, at det dumper ind af døren.
#11396 misuma 14 år siden
#11397 Kruse 14 år siden
Rise of the Planet of the Apes (BD)
Fra PLAY:
Rubber (BD)
Carlos (BD)
#11398 misuma 14 år siden
Transformer Mechtech figur, Rune Klan Blå Show, nye cd'er fra Surfact og Lenny Kravitz, T-shirts og klistermærker fra det nye spil Saint Row, kasteboomerang som set i spillet Rage, Professor Layton til DS'en, Move Benders til PS3 og Razer's Blackwidow gaming keyboard Battlefield 3 Collectors Edition.
#11399 Steffan Rasmussen 14 år siden
Magnolia (BD)
Happiness (DVD)
The Women (DVD)
#11400 sluppermand 14 år siden
Fra Stereostudio:
The Muppet Show - sæson 1
Hayayo Miyazaki Box (Princess Mononoke, Porco Rosso, Det levende slot)
Fra Boghshoppen:
Villa Paranoia
Jim Henson's Labyrinth
Fra Amazon:
Dogtooth (BD)