Må indrømme, at jeg gerne vil holde en sober tone i forummet, men hold kæft en rejsning jeg fik, da jeg så introen til Dark Knight på blå. Det er det smukkeste billede jeg har set endnu. Kniv skarpt, og da en rude bliver smadret er det fantastisk, at se de små glasskår så smukt!
Kan varmt anbefale dette tv, mange penge, men Rigtig god kvalitet.
#11401 Neranders 14 år siden
Fantastisk boks!
"That's rough, buddy."
#11402 Thomsen 14 år siden
Heller ingen billige Blue Underground BD'er fra horrormovieempire.com til mig i dag. Og heller ingen pakke fra amazon.com med Twilight Zone 1-5 BD.
Den eneste pakke i dagevis kom fra Forlaget Ajour (Journalisthøjskolens forlag):
Søren Marquardt Frederiksen: Få det fortalt - sådan skriver du gode pressemeddelelser
Ebbe Grunwald: Journalistens sprog
Mere faglitteratur til en reol, der absolut ikke har mere plads. Wise choice, Mr. Thomsen.
#11403 knipsknips 14 år siden
Må indrømme, at jeg gerne vil holde en sober tone i forummet, men hold kæft en rejsning jeg fik, da jeg så introen til Dark Knight på blå. Det er det smukkeste billede jeg har set endnu. Kniv skarpt, og da en rude bliver smadret er det fantastisk, at se de små glasskår så smukt!
Kan varmt anbefale dette tv, mange penge, men Rigtig god kvalitet.
#11404 HonoDelLoce 14 år siden
Limitless
X-Men: First Class
Hanna
Transformers: Dark of the Moon
Paul
Alle på BD, selvfølgelig :)
#11405 HonoDelLoce 14 år siden
Johnny English
Pandorum
Phone Booth
Resident Evil: Afterlife
Alle på BD.. Og ja, Johnny English var kærestens valg.. Men så har jeg da en grund til at få den set ! :)
#11406 Batsy 14 år siden
#11407 MOVIE1000 14 år siden
Source Code (BD) 100 kr
#11408 Collateral 14 år siden
Fin film - og garanteret flot på BD.
#11409 Neranders 14 år siden
Tron Legacy BD
"That's rough, buddy."
#11410 Babo84 14 år siden
Riiiight :) Bare indrøm det dog :)
Hvad så med Resident Evil? hehe
Phone Booth er dog godt valg :)