Hehe jeg bliv nu ganske positivt overrasket. Ikke fordi jeg ligefrem forventede bras, men den var da bedre end jeg havde regnet med.
Nu synes jeg så også forbudsperioden i sig selv et spændende emne, så måske er jeg lidt farvet. Men serien har et tilpas spændende persongalleri og er en af den slags serier der bare lige bliver lidt bedre for hvert afsnit.
Jeg var dog en smule skeptisk efter første afsnit, som helt klart er det svageste efter min mening, men jeg vil ikke sige for meget hvis du skal anmelde den. Men derefter blev det kun bedre.
Ja Foeller Matty Scotty afsnittet er det svageste! (Løber skrigende væk)
Nu synes jeg så også forbudsperioden i sig selv et spændende emne, så måske er jeg lidt farvet. Men serien har et tilpas spændende persongalleri og er en af den slags serier der bare lige bliver lidt bedre for hvert afsnit.
Bare det at Steve Buscemi er i en central rolle er et enormt plus i min bog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Vittoria de Sica collection: - cykeltyven - miraklet i Milano - i går, i dag og i morgen - Umberto D. - tidløs kunst (dokumentar)
I alt 90 kr.
Jeg har hørt en del gode ting om især cykeltyven og miraklet i Milano, men er der en, som kan foreslå mig en start på vittoria kollektionen? Jeg er overhovedet ikke inde i hans film, så en hjælp til den første film ville være herligt :)!
#11428 Der gør ikke den store forskel, men jeg ville bare tage dem kronologisk: "Cykeltyven", "Miraklet i Milano", "Umberto D.", "I går, i dag og i morgen" og så runde af med dokumentaren.
De er alle gode film - ikke mindst "Cykeltyven" - men selvom den er knap så kendt så er "Umberto D." i mine øjne faktisk den bedste af dem.
God fornøjelse med dem. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11421 Kermit 14 år siden
Bonnie and Clyde
(500) Days Of Summer
Illusionisten
Beowulf
Captain America
The Green Mile
Touch Of Evil
Boardwalk Empire sæson 1
Alle på BD
#11422 misuma 14 år siden
#11423 samcro 14 år siden
Tillykke! :)
#11424 Collateral 14 år siden
Jamen så vil jeg da glæde mig lige pludselig :)
#11425 samcro 14 år siden
Hehe jeg bliv nu ganske positivt overrasket. Ikke fordi jeg ligefrem forventede bras, men den var da bedre end jeg havde regnet med.
Jeg var dog en smule skeptisk efter første afsnit, som helt klart er det svageste efter min mening, men jeg vil ikke sige for meget hvis du skal anmelde den. Men derefter blev det kun bedre.
Ja Foeller Matty Scotty afsnittet er det svageste! (Løber skrigende væk)
#11426 Kermit 14 år siden
Jeg har kun set to afsnit og det ser bestemt godt ud.
#11427 Collateral 14 år siden
Bare det at Steve Buscemi er i en central rolle er et enormt plus i min bog.
#11428 Broomie 14 år siden
The Sting - Steelbook
Vittoria de Sica collection:
- cykeltyven
- miraklet i Milano
- i går, i dag og i morgen
- Umberto D.
- tidløs kunst (dokumentar)
I alt 90 kr.
Jeg har hørt en del gode ting om især cykeltyven og miraklet i Milano, men er der en, som kan foreslå mig en start på vittoria kollektionen? Jeg er overhovedet ikke inde i hans film, så en hjælp til den første film ville være herligt :)!
#11429 Benway 14 år siden
De er alle gode film - ikke mindst "Cykeltyven" - men selvom den er knap så kendt så er "Umberto D." i mine øjne faktisk den bedste af dem.
God fornøjelse med dem. :)
#11430 misuma 14 år siden