Jeg havde den lige hurtigt i afspilleren og det er ikke en opgradering på niveau med "Gattaca" og "Dark City", men den ser ud til at være en habil opgradering fra dvd-udgaven, både på billed- og lydsiden. Billedet er lidt blødt og visse steder kunne den have været renset lidt bedre, men overall ser den ret god ud. Lyden fik jeg ikke dannet mig et indtryk af, men det er et Dolby TrueHD der ligger på skiven.
#2282 Jeg er aldrig blevet snuppet i tolden med handel fra DVD Pacific, så det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har bestilt helt op til 4 udgivelser samlet uden at blive snuppet. Jeg tror at man kan undgå det helt hvis man vælger "Swedish Post International" som forsendelsesmetode. Jeg er dog ikke sikker.
Deba (Kurouchi stil) i usbestemmligt Hitachi stål med cedertræhåndtag fra Tanaka - En meget rustik og tung sag til fisk. Sådanne knive kommer altid i en dekorativ lille kasse af pap - som blev maltrakteret af postmanden fordi jeg har 10 sek om at reagere da han prøvede at mase den ind af brev sprækken.
#2281 Kruse 15 år siden
American Psycho
The Truman Show
Aguirre: Den Gale Erobrer
Stalag 17
Panik i Nåleparken
#2282 chronaden 15 år siden
Hvor meget kan man bestille fra pacific disse dage uden at blive snuppet?
#2283 filmz-Kadann 15 år siden
The Thirteenth Floor (BD)
Jeg havde den lige hurtigt i afspilleren og det er ikke en opgradering på niveau med "Gattaca" og "Dark City", men den ser ud til at være en habil opgradering fra dvd-udgaven, både på billed- og lydsiden. Billedet er lidt blødt og visse steder kunne den have været renset lidt bedre, men overall ser den ret god ud. Lyden fik jeg ikke dannet mig et indtryk af, men det er et Dolby TrueHD der ligger på skiven.
#2284 pulse83 15 år siden
#2285 filmz-Bruce 15 år siden
Slumdog Millionaire - BD
Doubt - BD
Singin' in the Rain - BD
#2286 elwood 15 år siden
Keep trying.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2287 filmz-Bruce 15 år siden
#2288 jessup 15 år siden
En besked fra posten om at jeg kan hente men 6 dobbelte Lenny Bruce cd i morgen.
#2289 filmz-Bruce 15 år siden
8.5/10
#2290 jessup 15 år siden
Deba (Kurouchi stil) i usbestemmligt Hitachi stål med cedertræhåndtag fra Tanaka - En meget rustik og tung sag til fisk. Sådanne knive kommer altid i en dekorativ lille kasse af pap - som blev maltrakteret af postmanden fordi jeg har 10 sek om at reagere da han prøvede at mase den ind af brev sprækken.