Hehe - jeg glæder mig sådan set bare til at se Gosling..
Af de 8 Ryan Gosling præstationer jeg har set, så er dette den klart svageste, og faktisk den eneste som jeg vil betegne som lettere middelmådig. Så nu er du advaret :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Filmen er faktisk også købt for at få udvidet Gosling-beholdningen herhjemme :D Jeg fandt ud af, at jeg kun har Fracture og udover den kun har set ham i det der Hercules, han var med i :D
Så her i de sidste par uger har jeg fået købt Drive og så nu All Good Things. Jeg regner også med at skulle have set den der Valentines-film, selvom jeg næsten har det ligeså svært med Dawsons-tøsen som Dunst :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Nu har jeg godt nok kun set lidt af "The Notebook" i tv, men det jeg så lignede da en forfærdelig omgang romantisk lægeromans pladder af den ultra vamle candyfloss slags med ekstra sukker på toppen.
Nu har jeg godt nok kun set lidt af "The Notebook" i tv, men det jeg så lignede da en forfærdelig omgang romantisk lægeromans pladder af den ultra vamle candyfloss slags med ekstra sukker på toppen.
Det var netop også sådan en fordom jeg havde om filmen inden at jeg fik den set, men jeg synes at den formår at holde igen inden at det bliver for sukkersødt. Og det skyldes især nogle fremragende skuespilspræstationer, som formår løfte materialet udover den klassiske romantiske historie.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11551 HonoDelLoce 14 år siden
28 Weeks Later
All Good Things
Blade Runner
alle på BD
Glæder mig ustyrligt til at se All Good Things - ene og alene pga Gosling!
#11552 Kruse 14 år siden
Det kan måske være en god idé at dæmpe forventningerne en smule :)
#11553 HonoDelLoce 14 år siden
Og at han dræber Dunst! WOUP! For hvis der er én, jeg ikke kan snuppe, så er det frøken Kirsten stoned-24/7-face Dunst! :D
#11554 Kruse 14 år siden
Af de 8 Ryan Gosling præstationer jeg har set, så er dette den klart svageste, og faktisk den eneste som jeg vil betegne som lettere middelmådig. Så nu er du advaret :)
#11555 HonoDelLoce 14 år siden
Så her i de sidste par uger har jeg fået købt Drive og så nu All Good Things. Jeg regner også med at skulle have set den der Valentines-film, selvom jeg næsten har det ligeså svært med Dawsons-tøsen som Dunst :D
#11556 Kruse 14 år siden
(og det kan "The Notebook", "Half Nelson", "Lars and the Real Girl" og "The Believer" også, nu hvor du er igang med Ryan Gosling)
#11557 samcro 14 år siden
#11558 HonoDelLoce 14 år siden
#11559 Kruse 14 år siden
Det var netop også sådan en fordom jeg havde om filmen inden at jeg fik den set, men jeg synes at den formår at holde igen inden at det bliver for sukkersødt. Og det skyldes især nogle fremragende skuespilspræstationer, som formår løfte materialet udover den klassiske romantiske historie.
#11560 Corgan 14 år siden
Så har du set alt hvad filmen har at byde på.