Gravatar

#11551 HonoDelLoce 14 år siden

Fra Stereo Studio

28 Weeks Later
All Good Things
Blade Runner

alle på BD

Glæder mig ustyrligt til at se All Good Things - ene og alene pga Gosling!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11552 Kruse 14 år siden

HonoDelLoce (11551) skrev:
Glæder mig ustyrligt til at se All Good Things - ene og alene pga Gosling!

Det kan måske være en god idé at dæmpe forventningerne en smule :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11553 HonoDelLoce 14 år siden

Hehe - jeg glæder mig sådan set bare til at se Gosling..

Og at han dræber Dunst! WOUP! For hvis der er én, jeg ikke kan snuppe, så er det frøken Kirsten stoned-24/7-face Dunst! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11554 Kruse 14 år siden

HonoDelLoce (11553) skrev:
Hehe - jeg glæder mig sådan set bare til at se Gosling..

Af de 8 Ryan Gosling præstationer jeg har set, så er dette den klart svageste, og faktisk den eneste som jeg vil betegne som lettere middelmådig. Så nu er du advaret :)
Gravatar

#11555 HonoDelLoce 14 år siden

Filmen er faktisk også købt for at få udvidet Gosling-beholdningen herhjemme :D Jeg fandt ud af, at jeg kun har Fracture og udover den kun har set ham i det der Hercules, han var med i :D

Så her i de sidste par uger har jeg fået købt Drive og så nu All Good Things. Jeg regner også med at skulle have set den der Valentines-film, selvom jeg næsten har det ligeså svært med Dawsons-tøsen som Dunst :D
Gravatar

#11556 Kruse 14 år siden

"Blue Valentine" kan bestemt anbefales :)

(og det kan "The Notebook", "Half Nelson", "Lars and the Real Girl" og "The Believer" også, nu hvor du er igang med Ryan Gosling)
Gravatar

#11557 samcro 14 år siden

Kruse (11556) skrev:
"The Notebook"

Nu har jeg godt nok kun set lidt af "The Notebook" i tv, men det jeg så lignede da en forfærdelig omgang romantisk lægeromans pladder af den ultra vamle candyfloss slags med ekstra sukker på toppen.
Idjit
Gravatar

#11558 HonoDelLoce 14 år siden

Nåh jo, The Believer har jeg også set for længe siden i fjernsynet.. :)
Gravatar

#11559 Kruse 14 år siden

Bobby Singer (11557) skrev:
Nu har jeg godt nok kun set lidt af "The Notebook" i tv, men det jeg så lignede da en forfærdelig omgang romantisk lægeromans pladder af den ultra vamle candyfloss slags med ekstra sukker på toppen.

Det var netop også sådan en fordom jeg havde om filmen inden at jeg fik den set, men jeg synes at den formår at holde igen inden at det bliver for sukkersødt. Og det skyldes især nogle fremragende skuespilspræstationer, som formår løfte materialet udover den klassiske romantiske historie.
Gravatar

#11560 Corgan 14 år siden

Bobby Singer (11557) skrev:

Så har du set alt hvad filmen har at byde på.

Skriv ny kommentar: