Lady in White The Roost (Ti Wests debutfilm, som jeg har hørt en masse godt om) House on Sorority Row - 2-Disk Pumpkinhead CE Grave Encounters Lon Chaney Collection (m. stumfilmsgyserne The Ace of Hearts (1921), Laugh, Clown, Laugh (1926), The Unknown (1927) og en fotorekonstruktion af den tabte London After Midnight (1927))
DVDPacific sendte endnu engang gennem Tyskland, så nu tør jeg godt sige, at de er toldsikre igen. Jeg har i hvert fald modtaget en 5-6 pakker fra dem uden problemer siden efteråret.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Selvom at det var i går at jeg havde fødselsdag, så var det først i dag at jeg mødtes til en fødselsdagsmiddag med familien. Og det gav følgende fremragende høst:
2 trøjer 1000 kr. + sidst men ikke mindst: iPhone 4
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Selvom at det var i går at jeg havde fødselsdag, så var det først i dag at jeg mødtes til en fødselsdagsmiddag med familien. Og det gav følgende fremragende høst:
2 trøjer 1000 kr. + sidst men ikke mindst: iPhone 4
Fede gaver. Særligt den der iPhone ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Thomsen - Mean Creek har længe været på toppen på min gensyns-liste. God film Ü
Det samme her. Jeg har kun set den, dengang den kørte kort i biffen. Jeg er spændt på at se den igen.
Skeloboy (11565) skrev:
Ghost Stories: White Moon
En udvidelse til et af de mest geniale brætspil ever :)
Fortæl mig noget mere om Ghost Stories. Jeg overvejede at købe det, da jeg så det billigt forleden. Men jeg kunne ikke rigtigt gennemskue, om det var godt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg læste på blu-ray.com, at den standardudgaven også er OOP nu, så jeg skyndte mig fluks at bestille den. I forvejen er førsteudgaven i digipak umulig at opdrive, og jeg elsker filmen, så der var ikke så meget at betænke sig over.
#11561 Thomsen 14 år siden
Mean Creek
Tilbage til Dalarna
Fra DVDPacific:
Lady in White
The Roost (Ti Wests debutfilm, som jeg har hørt en masse godt om)
House on Sorority Row - 2-Disk
Pumpkinhead CE
Grave Encounters
Lon Chaney Collection (m. stumfilmsgyserne The Ace of Hearts (1921), Laugh, Clown, Laugh (1926), The Unknown (1927) og en fotorekonstruktion af den tabte London After Midnight (1927))
DVDPacific sendte endnu engang gennem Tyskland, så nu tør jeg godt sige, at de er toldsikre igen. Jeg har i hvert fald modtaget en 5-6 pakker fra dem uden problemer siden efteråret.
#11562 misuma 14 år siden
#11563 Kruse 14 år siden
2 trøjer
1000 kr.
+ sidst men ikke mindst: iPhone 4
#11564 Collateral 14 år siden
Fede gaver. Særligt den der iPhone ;P
#11565 Skeloboy 14 år siden
En udvidelse til et af de mest geniale brætspil ever :)
#11566 Thomsen 14 år siden
Det samme her. Jeg har kun set den, dengang den kørte kort i biffen. Jeg er spændt på at se den igen.
Fortæl mig noget mere om Ghost Stories. Jeg overvejede at købe det, da jeg så det billigt forleden. Men jeg kunne ikke rigtigt gennemskue, om det var godt.
#11567 Thomsen 14 år siden
Memories of Murder - BD
Jeg læste på blu-ray.com, at den standardudgaven også er OOP nu, så jeg skyndte mig fluks at bestille den. I forvejen er førsteudgaven i digipak umulig at opdrive, og jeg elsker filmen, så der var ikke så meget at betænke sig over.
#11568 Åkepool 14 år siden
Hov, tillykke med fødselsdagen forleden :)
#11569 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Paul Verhoeven Collection der bl.a. indeholder Soldier of Orange.
#11570 HonoDelLoce 14 år siden
Blue Valentine (endnu et skud til Gosling-kanon'en! :) )
World Invasion: Battle Los Angeles
og BB
AI
alle tre på BD