Gravatar

#11571 Collateral 14 år siden

Fra Babo:
Tinker, Tailer, Soldier, Spy (BD Steelbook)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11572 Kruse 14 år siden

Collateral (11571) skrev:
Fra Babo:
Tinker, Tailer, Soldier, Spy (BD Steelbook)

Nice! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11573 Collateral 14 år siden

Kruse (11572) skrev:
Nice! :)

Ja sgu! Glæder mig til at få den set en af de nærmeste dage.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11574 misuma 14 år siden

Blair Witch 2, 2 disc special ed. for 20 kr via Amazon. Jeg indrømmer det, jeg kunne lide den...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11575 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg kan nu oss' godt lide den, jeg havde en boks med begge film på et tidspunkt, spil og noget.
Gravatar

#11576 NightHawk 14 år siden

Fra Amazon.Uk :

The Sarah Jane Adventures - Season 5, (BD) Final Season

Fra Amazon.Uk/All Your Music :

Parting Glances, (DVD)

En gammel LGBT klassiker fra 1986 med Steve Buscemi i en af hans første filmroller.Den lyder umiddelbart til at være rigtig god, så den glæder jeg mig sgu til endelig at få set. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11577 NightHawk 14 år siden

misuma (11574) skrev:
Blair Witch 2, 2 disc special ed. for 20 kr via Amazon. Jeg indrømmer det, jeg kunne lide den...

utyske (11575) skrev:
Jeg kan nu oss' godt lide den, jeg havde en boks med begge film på et tidspunkt, spil og noget.

Jeg husker dog 2'eren som værende en kæmpe skuffelse, der trods sit langt større budget slet ikke formåede at være lige så gribende, overraskende eller være i stand til at genskabe samme creepy stemning, som den 1'erens historie levede højt på.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11578 misuma 14 år siden

Jeg valgte bare at se den som en selvstændig film og det gjorde underværker :P
Gravatar

#11579 NightHawk 14 år siden

Men det er nu engang pænt svært blot at se den som en selvstændig film, når 2'erens handling tager direkte udgangspunkt i den forrige films handling. :)
Gravatar

#11580 misuma 14 år siden

Tjo, jeg glemte hurtig 1'eren i den forbindelse, kald det bare en brist eller evne.

Skriv ny kommentar: