The Sarah Jane Adventures - Season 5, (BD) Final Season
Fra Amazon.Uk/All Your Music :
Parting Glances, (DVD)
En gammel LGBT klassiker fra 1986 med Steve Buscemi i en af hans første filmroller.Den lyder umiddelbart til at være rigtig god, så den glæder jeg mig sgu til endelig at få set. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Blair Witch 2, 2 disc special ed. for 20 kr via Amazon. Jeg indrømmer det, jeg kunne lide den...
utyske (11575) skrev:
Jeg kan nu oss' godt lide den, jeg havde en boks med begge film på et tidspunkt, spil og noget.
Jeg husker dog 2'eren som værende en kæmpe skuffelse, der trods sit langt større budget slet ikke formåede at være lige så gribende, overraskende eller være i stand til at genskabe samme creepy stemning, som den 1'erens historie levede højt på.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Men det er nu engang pænt svært blot at se den som en selvstændig film, når 2'erens handling tager direkte udgangspunkt i den forrige films handling. :)
#11571 Collateral 14 år siden
Tinker, Tailer, Soldier, Spy (BD Steelbook)
#11572 Kruse 14 år siden
Nice! :)
#11573 Collateral 14 år siden
Ja sgu! Glæder mig til at få den set en af de nærmeste dage.
#11574 misuma 14 år siden
#11575 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11576 NightHawk 14 år siden
The Sarah Jane Adventures - Season 5, (BD) Final Season
Fra Amazon.Uk/All Your Music :
Parting Glances, (DVD)
En gammel LGBT klassiker fra 1986 med Steve Buscemi i en af hans første filmroller.Den lyder umiddelbart til at være rigtig god, så den glæder jeg mig sgu til endelig at få set. :)
#11577 NightHawk 14 år siden
Jeg husker dog 2'eren som værende en kæmpe skuffelse, der trods sit langt større budget slet ikke formåede at være lige så gribende, overraskende eller være i stand til at genskabe samme creepy stemning, som den 1'erens historie levede højt på.
#11578 misuma 14 år siden
#11579 NightHawk 14 år siden
#11580 misuma 14 år siden