Gravatar

#1151 JannikAnd 15 år siden

Fra Axel:

"The Dark Knight" (Blu-ray)
Gravatar

#1152 elwood 15 år siden

Noget blacksploitation ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1153 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Fra amazon marketplace:

Dave Kehr: Italian Film Posters

Lækker, indbundet bog udgivet i forbindelse med en udstilling på Museum of Modern Art i 2003. En del af plakaterne stammer fra Martin Scorseses egen samling. Nok mest interessant for sin introduktion og billederne af de fantastiske, italienske plakater til amerikanske film noir. Der er ikke særligt mange plakater fra italienernes egne genrefilm i bogen, og det er ellers dem, der interesserer mig mest.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1154 filmz-Narniabæver 15 år siden

Kiosken:

Free Jimmy
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#1155 filmz-Bruce 15 år siden

Fra Sendit, Axel, Play og DVDPacific:

Becket - BD
Female Agents - BD
Fountain - BD
Mamma Mia - BD
Mummy 3 - BD

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1156 elwood 15 år siden

#1155 Okay der har bare og være en god undskyldning til den sidste! og bring ikke din datter ind i det den her gang, selv hun må være istand til og mærke the crappiness den film udsender.

8-)
Gravatar

#1157 filmz-Bruce 15 år siden

#1156 Min datter :)

Hun skal jo lære og gennemskue lort og det er hun godt på vej til, eftersom hun gennemskuede Indy 4 uden fars hjælp :)
Gravatar

#1158 elwood 15 år siden

#1157 Så det er i virkeligheden en form for test 8-)

men ja undskyld udtrykket Hvor meget lort skal hun så gennemse, før hun er udlært ?

Sikker på hun ikke får psykiske traume af det.
Gravatar

#1159 filmz-Bruce 15 år siden

#1158 Hun skal igennem pensum! Det er jo ligesom at træne basketball. Selvom man kun rammer igennem kurven 2 af 10 gange, så bliver man jo faktisk bedre af at ramme ved siden af :)

Men jo, alt lortet. Transformers, Mummy 3, Indy 4 ... the works ... alt det værste slimede patetiske skidt nogensinde befængt på celloluid!

Og så en dag ... kan hun gå og siger FAAAAAAAAAAAAARRRRR .... Der er Jean Pierre Melville film i fjernsynet!!!! Og far siger .... "Fars pige!"

:)
Gravatar

#1160 Highland Park 15 år siden

bruce (1157) skrev:
Hun skal jo lære og gennemskue lort og det er hun godt på vej til, eftersom hun gennemskuede Indy 4 uden fars hjælp :)

Hmm... jeg husker det nu ellers som om, at hun spurgte dig, om ikke den var ret dårlig, frem for at hun selv konstaterede det... men måske husker jeg forkert. ;)
Jeg mindes ikke, hvilken tråd det stod i. :/
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: