#231 - det var Next og Ghost Rider (hvorfor køber han sådan noget??), ser dem nok af nysgerrighed, men tvivler på de får lov at stå særlig længe på min hylde bagefter.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Next, det var slutningen der spolerede det mest for mig, man havde set den komme på lang afstand.
Og så var filmen generelt bare en roddet afære, næh vil man ha action med cage drengen så er det på med The Rock, der klare han det sku ok.
Btw jeg har tit zappet over på den der Birdie tror jeg den hedder med Nicolas Cage, men jeg kommer altid for sent ind i den, så jeg ikke har starten med, er det en film som er værd og se?
Synes den virker ret anderledes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#227 - Touché, hehe... Jep, jeg er blevet overfølsom overfor farvet papir! (I wish!)
Næ, kan selvfølgelig ikke holde nallerne helt i ro, selvom jeg har lovet mig selv at slappe lidt af, så et par indkøb er det da blevet til. Går og venter på danske plakater fra DET GRUSOMME UDEFRA (= The Thing) og SS ILSE - HUNDJÆVELEN FRA SIBIRIEN. Og så købte jeg noget gammelt horror-sjask af ingen ringere end "E MANN" L:Ron:Harald, der sælger hele sin samling. Det kommer jeg dog nok til selv at hente, næste gang jeg skal forbi Sønderborg.
Men nu har jeg da endeligt bestilt tid hos en engelsk fyr, der skal montere den første af mine store plakater på linned, så den kan blive rammet ind. Det bliver den franske originalplakat fra LES YEUX SANS VISAGE (Eyes Without a Face), der får æren.
Jeg prøver ellers at holde VISA-kortet i lommen. Jeg skal gerne have købt en projektor snart.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Kiss Kiss Bang Bang (BD) The Kingdom (DVD) Michael Clayton (DVD) 1408 (DVD)
og da jeg gik hjem fra Blockbuster var der åbne vinduer hvorfra Curse of the black perle spillede på fuld gardiner. De fik sig nok en god film oplevelse
#231 DarkLight 16 år siden
#232 lagoni 16 år siden
#233 DarkLight 16 år siden
#234 dyg 16 år siden
#235 elwood 16 år siden
Og så var filmen generelt bare en roddet afære, næh vil man ha action med cage drengen så er det på med The Rock, der klare han det sku ok.
Btw jeg har tit zappet over på den der Birdie tror jeg den hedder med Nicolas Cage, men jeg kommer altid for sent ind i den, så jeg ikke har starten med, er det en film som er værd og se?
Synes den virker ret anderledes.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#236 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Næ, kan selvfølgelig ikke holde nallerne helt i ro, selvom jeg har lovet mig selv at slappe lidt af, så et par indkøb er det da blevet til. Går og venter på danske plakater fra DET GRUSOMME UDEFRA (= The Thing) og SS ILSE - HUNDJÆVELEN FRA SIBIRIEN. Og så købte jeg noget gammelt horror-sjask af ingen ringere end "E MANN" L:Ron:Harald, der sælger hele sin samling. Det kommer jeg dog nok til selv at hente, næste gang jeg skal forbi Sønderborg.
Men nu har jeg da endeligt bestilt tid hos en engelsk fyr, der skal montere den første af mine store plakater på linned, så den kan blive rammet ind. Det bliver den franske originalplakat fra LES YEUX SANS VISAGE (Eyes Without a Face), der får æren.
Jeg prøver ellers at holde VISA-kortet i lommen. Jeg skal gerne have købt en projektor snart.
#237 tiany 16 år siden
Kiss Kiss Bang Bang (BD)
The Kingdom (DVD)
Michael Clayton (DVD)
1408 (DVD)
og da jeg gik hjem fra Blockbuster var der åbne vinduer hvorfra Curse of the black perle spillede på fuld gardiner. De fik sig nok en god film oplevelse
#238 El vez 16 år siden
#239 McPeter 16 år siden
I Am Legend - BD - DK subs
There Will Be Blood - BD - DK subs
AC/DC - Live At Donington - BD
Cloverfield - BD
De første 3 fra Play og den sidste fra axel.
#240 elwood 16 år siden
Rock on!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"