Den var et smut på værksted, hvor antennen blev skiftet. Nu kan jeg endeligt bruge min elskede telefon igen, og kan smide min iPhone 4S ned på bunden af Århus Havn. Mage til bras skal man lede længe efter!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nostalgi. Dem læste jeg flittigt som knægt. Jeg må have lånt dem tons af gange fra det lokale bibliotek. :)
Det samme her. :-)
De røg fluks på ønskesedlen, da jeg så, at Faraos Cigarer i København havde et samlet tilbud på alle fem bind. Det er selvfølgelig et genoptryk fra 2000, men de originale udgaver skal man sikkert også betale en del mere for i dag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Den var et smut på værksted, hvor antennen blev skiftet. Nu kan jeg endeligt bruge min elskede telefon igen, og kan smide min iPhone 4S ned på bunden af Århus Havn. Mage til bras skal man lede længe efter!
Send den til mig i stedet for ;D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11651 dyg 14 år siden
#11652 Thomsen 14 år siden
Det samme her. :-)
De røg fluks på ønskesedlen, da jeg så, at Faraos Cigarer i København havde et samlet tilbud på alle fem bind. Det er selvfølgelig et genoptryk fra 2000, men de originale udgaver skal man sikkert også betale en del mere for i dag.
#11653 Collateral 14 år siden
Send den til mig i stedet for ;D
#11654 rammy 14 år siden
'Keoma', 'Mannaja' og 'Today we Kill, Tomorrow we Die!'.
Du kan læse mere om de 3 film og se nogle billeder af DVD'erne og deres indhold inde på bloggen: http://sorensencinema.blogspot.com/2012/02/tilbud-...
#11655 Zombi 14 år siden
Bridge to Terabithia (BD)
Easy A (BD)
Ikke det vilde, men jeg har en stak andre film/serier på vej.
#11656 HelmerJ 14 år siden
Fra Amazon.uk
Harry Potter - The complete 8-film collection
#11657 Skeloboy 14 år siden
Fik i går lidt klassiske, hårdkogte film:
Ace In The Hole
Brute Force
Pickup On South Street
The Naked City
#11658 Broomie 14 år siden
M - Masters of Cinema
To Kill a Mockingbird - Digibook