Harry Potter: The Complete 1-8 Film Collection - Limited Numbered Edition (Blu-ray + DVD) Boogie Nights (Blu-ray)
Nice! :)
Indeed! Det er dog The Mission, jeg er mest spændt på! Desværre havde Play ikke været alt for søde mod min HP-emballage, da den er lidt bulet i hjørnerne...
Modtog i dag samtidig stort set alle de ting, som jeg havde bestilt. Yay! :)
Fra Amazon.Uk + Amazon.Com + Marketplace :
Ordet Gertrud Day of Wrath The Passion of Joan of Arc - Criterion Edition King Arthur - Directors Cut, (BD) The Duchess, (BD) The Jacket Midnight In Paris
Sense and Sensibility - Collectors Edition, (1996) Sense and Sensibility - Complete BBC Series, (2008) Emma - Complete BBC Series, (2009) Persuasion - BBC Adaptation, (1995) Northanger Abbey - ITV Adaptation, (2007) Mansfield Park - (Film versionen fra 1999)
One Hundred Years of Solitude, (Hardcover) Anna Karenina, (Hardcover) War and Peace, (Hardcover)
Depeche Mode - "Sounds of The Univers" Depeche Mode - "Playing The Angel" Kylie Minouge - "Impossible Princess" + Bonus CD Pulp - "His 'N' Hers" : Deluxe Edition Pulp - "We Love Life" Goldfrapp - "Black Cherry" Goldfrapp - "Supernature" Alanis Morissete - "So Callled Chaos"
Så venter jeg blot på, at den helt nye og 195 min. lange dokumentar om Woody Allen dukker op. Den glæder jeg mig vildt meget til at se. :)
Var et smut forbi Bog & Idé i Frederiksbergcenteret for at købe en forsinket fødselsdagsgave til min søster og faldt samtidigt over lidt udsalgsvarer til mig selv:
William Peter Blatty: Exorcisten (til en rund ti'er såmænd) Arne Dahl: Ghost house 2.0 (tilsyneladende en krimiforfatters forsøg på at lave en lille spøgelseshistorie) Douglas Preston og Mario Spezi: Monsteret fra Firenze (om en virkelig italiensk seriemorder-gåde)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mit eksemplar af Game of Thrones er nu nået til Brøndby. Krydser fingre for at det havner i Århus i morgen.
Hvis det gør det, så starter jeg weekenden ekstra tidligt og ser hele skidtet igennem på en dag, eller det ville jeg i hvert fald gerne gøre, men det går sgu nok ikke. ;P
#11691 MMB 14 år siden
Indeed! Det er dog The Mission, jeg er mest spændt på! Desværre havde Play ikke været alt for søde mod min HP-emballage, da den er lidt bulet i hjørnerne...
#11692 Kruse 14 år siden
Jeg har ikke set den, så den må du gerne skrive en anmeldelse af :)
#11693 MMB 14 år siden
Will do!
#11694 NightHawk 14 år siden
Fra Amazon.Uk + Amazon.Com + Marketplace :
Ordet
Gertrud
Day of Wrath
The Passion of Joan of Arc - Criterion Edition
King Arthur - Directors Cut, (BD)
The Duchess, (BD)
The Jacket
Midnight In Paris
Sense and Sensibility - Collectors Edition, (1996)
Sense and Sensibility - Complete BBC Series, (2008)
Emma - Complete BBC Series, (2009)
Persuasion - BBC Adaptation, (1995)
Northanger Abbey - ITV Adaptation, (2007)
Mansfield Park - (Film versionen fra 1999)
One Hundred Years of Solitude, (Hardcover)
Anna Karenina, (Hardcover)
War and Peace, (Hardcover)
Depeche Mode - "Sounds of The Univers"
Depeche Mode - "Playing The Angel"
Kylie Minouge - "Impossible Princess" + Bonus CD
Pulp - "His 'N' Hers" : Deluxe Edition
Pulp - "We Love Life"
Goldfrapp - "Black Cherry"
Goldfrapp - "Supernature"
Alanis Morissete - "So Callled Chaos"
Så venter jeg blot på, at den helt nye og 195 min. lange dokumentar om Woody Allen dukker op. Den glæder jeg mig vildt meget til at se. :)
https://www.planetaxel.com/product/Woody-Allen-A-D...
#11695 Thomsen 14 år siden
William Peter Blatty: Exorcisten (til en rund ti'er såmænd)
Arne Dahl: Ghost house 2.0 (tilsyneladende en krimiforfatters forsøg på at lave en lille spøgelseshistorie)
Douglas Preston og Mario Spezi: Monsteret fra Firenze (om en virkelig italiensk seriemorder-gåde)
#11696 Benway 14 år siden
Formidabelt. :) For at citere Jonathan Rosenbaum: "My favorite movie would be whatever Dreyer film I have seen again most recently".
#11697 HonoDelLoce 14 år siden
Game of Thrones Sæson 1 på BD.. Yay, hvor jeg glæder mig !
Fra fodboldtræning:
Et stk trælår
Et stk mega øm storetå (måske forstuvet?)
Et stk ubæredygtig ryg efter møde med knæ..
I det mindste er man ikke i tvivl om, at man lever!
#11698 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11699 HonoDelLoce 14 år siden
#11700 Zombi 14 år siden
Hvis det gør det, så starter jeg weekenden ekstra tidligt og ser hele skidtet igennem på en dag, eller det ville jeg i hvert fald gerne gøre, men det går sgu nok ikke. ;P