Tror det længe siden jeg har siddet og været så overrasket over en serie, men ok, hvis man kender sin Sherlock Holmes og læser titlen på afsnittet, så ved man også, man har noget stort i vente.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tror det længe siden jeg har siddet og været så overrasket over en serie, men ok, hvis man kender sin Sherlock Holmes og læser titlen på afsnittet, så ved man også, man har noget stort i vente.
Og jeg hører så til dem der ikke kender sin Sherlock Holmes, så jeg gik ind til afsnittet helt blankt. Men selv hvis man kender den overordnede historie, så er det alligevel en imponerende udførsel. Og Andrew Scott leverer som Moriarty en af de fedeste skurke jeg nogensinde har set i en tv-serie.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jep enig, altså nu siger jeg heller ikke at man får noget spoilet blot fordi man kender den klassiske historie, det er selve måden det spinder det hele på og det sidste sted det foregår, det er så fedt sat op.
Andrew Scott er blændende! den samtale han har med Sherlock på et tidspunkt, hvor de sidder og diskuter hele aspekt af skurkerolle vs. helt er fornemt eksekveret 8-)
Er dog lidt i tvivl om jeg synes det aller sidste frame i afsnittet sku ha været med.
warning major spoiler til sidste afsnit af sæson 2
Self. fortæller det at han tilsydenladen ikke døde, damm glæder mig til og se forklaringen på det, hvis de da laver flere sæsoner.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Synes du skal give den en chance det er et fantastisk take på den klassiske Sherlock Holmes bragt op til vores tid, men stadigvæk med en lynende intelligent Sherlock, og hans trofaste ven Dr. Watson.
Men måden de har bragt den op til vores sted er genial, Benidich Cumberbacht er genial i rollen som Sherlock, og Andrew Scott levere en Moriaty som jeg ikke har set før.
#11701 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11702 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Desværre døde mit bundkort åbenbart, da jeg flyttede det fra et kabinet til et andet, så nu må jeg også købe sådan et. :(
#11703 Kruse 14 år siden
Nice! Glæd dig især til tredje afsnit! :)
#11704 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11705 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11706 Kruse 14 år siden
Men så er det godt at du i det mindste støtter produktet :)
Og jeg hører så til dem der ikke kender sin Sherlock Holmes, så jeg gik ind til afsnittet helt blankt. Men selv hvis man kender den overordnede historie, så er det alligevel en imponerende udførsel. Og Andrew Scott leverer som Moriarty en af de fedeste skurke jeg nogensinde har set i en tv-serie.
#11707 elwood 14 år siden
Andrew Scott er blændende! den samtale han har med Sherlock på et tidspunkt, hvor de sidder og diskuter hele aspekt af skurkerolle vs. helt er fornemt eksekveret 8-)
Er dog lidt i tvivl om jeg synes det aller sidste frame i afsnittet sku ha været med.
warning major spoiler til sidste afsnit af sæson 2
#11708 MOVIE1000 14 år siden
#11709 elwood 14 år siden
Men måden de har bragt den op til vores sted er genial, Benidich Cumberbacht er genial i rollen som Sherlock, og Andrew Scott levere en Moriaty som jeg ikke har set før.
#11710 Kruse 14 år siden
Bridge to Terabithia (BD)
Nu har jeg jo efterhånden hørt så meget positivt om den her på Filmz, at jeg bliver nødt til at tjekke den ud :)